Nwe xenon set gemonteerd na diefstal

Na de xenon Koplampen diefstal van afgelopen maandag nacht in Amsterdam West. Heb ik voor mijn neefje een nieuw setje geregeld voor zijn 6r gti en letters in gegraveerd tevens heb ik de bouten geslepen om ze niet meer snel los te halen
 

Bijlagen

  • 541D4F32-17F7-46CA-8EC0-838A10FD8D56.jpeg
    541D4F32-17F7-46CA-8EC0-838A10FD8D56.jpeg
    657.6 KB · Weergaven: 212
Na de xenon Koplampen diefstal van afgelopen maandag nacht in Amsterdam West. Heb ik voor mijn neefje een nieuw setje geregeld voor zijn 6r gti en letters in gegraveerd tevens heb ik de bouten geslepen om ze niet meer snel los te halen
Onuitstaanbaar dat er mensen zijn die niet met hun jatten van andermans spullen af kunnen blijven, grrrrr
 
Volskwagen  Polo GTI aw  2 liter 280 pk 
Zou wel handig zijn voor hier. Ik heb een set veiligheids schroeven voor mijn rns. Misschien bestaat er ook zoiets voor de xenon. Zal er ook naar opzoek gaan voordat mijn lampjes binnenkort op MP staan.
 
Volkswagen  Polo 6r & Polo 6c  1.4 1.2 
Denk dat je het beste kan kijken of er in de lamp een gravering gemaakt kan worden. Kenteken bv. Of een uniek nummer.

Heb er ook voor de Lupo over nagedacht. Vervanging van beide lampen zou momenteel 1800euro kosten, los van dat ze misschien niet meer leverbaar zijn.

De iemand lampen van een Lupo zijn kunstig. Maar de GTI heeft glas voor op zitten,. Dus het zou moeten kunnen voor mij.

Hoe de led en xenon van de polo zijn dat weet ik niet.
Glas of kunststof
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!