Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

Nwe xenon set gemonteerd na diefstal

Discussie in 'Gestolen' gestart door Sadje84, 8 dec 2017.

1. Sadje84

Sadje84 New Member

Lid geworden:
    6 dec 2017

17
    2
    3
    Na de xenon Koplampen diefstal van afgelopen maandag nacht in Amsterdam West. Heb ik voor mijn neefje een nieuw setje geregeld voor zijn 6r gti en letters in gegraveerd tevens heb ik de bouten geslepen om ze niet meer snel los te halen

Bijgevoegde bestanden:

Volkswagen Polo 6R Gti 1.4

2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  3. Ger Louwen

Ger Louwen Member

Lid geworden:
    1 aug 2017

45
    53
    18
    Onuitstaanbaar dat er mensen zijn die niet met hun jatten van andermans spullen af kunnen blijven, grrrrr

Volskwagen Golf GTI Performance 2 liter 230 pk

4. Sadje84

Sadje84 New Member

Lid geworden:
    6 dec 2017

17
    2
    3
    Je kan er helaas niet veel aan doen. In iedergeval niet zoals SaoudiArabie dan hebben ze straks geen handen meer om het te stelen.

5. Pepper

Pepper Member

Lid geworden:
    27 sep 2017

58
    17
    8
    Zou wel handig zijn voor hier. Ik heb een set veiligheids schroeven voor mijn rns. Misschien bestaat er ook zoiets voor de xenon. Zal er ook naar opzoek gaan voordat mijn lampjes binnenkort op MP staan.

Volkswagen Polo 6r/c 1.4

6. slowmotiontdi

slowmotiontdi Active Member

Lid geworden:
    5 jul 2015

255
    62
    28
    Heeft geen enkele zin ze gaan echt niet rustig je lampen staan losschroeven.

Helaas

Volkswagen Polo 6R 2014 1.2 TSI VVT Chip

7. Emiel van Putten

Emiel van Putten Active Member

Lid geworden:
    17 feb 2017

344
    84
    28
    Denk dat je het beste kan kijken of er in de lamp een gravering gemaakt kan worden. Kenteken bv. Of een uniek nummer.

Heb er ook voor de Lupo over nagedacht. Vervanging van beide lampen zou momenteel 1800euro kosten, los van dat ze misschien niet meer leverbaar zijn.

De iemand lampen van een Lupo zijn kunstig. Maar de GTI heeft glas voor op zitten,. Dus het zou moeten kunnen voor mij.

Hoe de led en xenon van de polo zijn dat weet ik niet.
    Glas of kunststof

VW 6C 1.4TDI DSG

8. Sadje84

Sadje84 New Member

Lid geworden:
    6 dec 2017

17
    2
    3
    Uit eindelijk doe je er verder niets aan. Goed verzekeren parkeren opletten stallen alarm en schroeven beveiligen moeilijker maken om te stelen thats it.

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie