Nürburgring

Ik was er ook, we waren met een zwarte M3 E92 (op Bels kenteken).

Heb je ook een matblauwe golf 5 R32 gezien? Daar stonden we enige tijd naast.

Mooie foto's! Vooral die Maserati
 
Als je daar van de baan vliegt en enkele meters vangrail + gras moet betalen is het niet meer zo geweldig!
En daarbij komt ook nog eens de schade aan je auto.. Met n plasje olie of koelvloeistof is t zo gebeurd;)
 
ja daar heb je gelijk in mare toch sta het erg hoog op mn verlang lijsje:wink:
op de openbare wegen hier kun je niet verantwoord hard rijden en als je het wel doe neem je ook een risico
en ik denk dat ik het risico wat jij noemt toch liever heb dan dat van het leven van een mede weggebruiker in gevaar brengen:razz:
en waarom heb je anders een auto met veel vermogen?? :wink:
 
Als je daar van de baan vliegt en enkele meters vangrail + gras moet betalen is het niet meer zo geweldig!
En daarbij komt ook nog eens de schade aan je auto.. Met n plasje olie of koelvloeistof is t zo gebeurd;)

Idd, met de motor "durf" ik er nog wel een rondje overheen aangezien je met de motor makkelijker even in kan halen/uitwijken en ik ook niet op het randje rij.

Ooit in 1 rondje 3 gecrashte motoren en 5 auto's tegen de vangrail zien zitten. En denk eraan dat het niet eens aan jezelf hoeft te liggen, een knulletje van 18-19 in een gehuurde porsche tegen jouw auto aan betekend ook dat jij voor je eigen schade opdraaid aangezien die niet verzekerd zijn voor schade op de nurburgring er in nederland is ook geen 1 verzekeraar die dit vergoed
 
vertel mij eens waar rijden julie dan hard?? de autobhan??
je hoort het zo vaak die verhalen van jongens die even duitsland in gaan om te planken
wat voor een risico zit daar dan wel niet aan?? oma en moedertjes en drukke zaken mensen en wie weet nog al niet meer die je dan voor bij knal!
nu zal ik niet zeggen dat ik het niet doe hoor maar als je het over een risico heb?? en op de ring kiest iedereen ervoor op de snelweg of binnen weg of waardan ook niet..
 
vertel mij eens waar rijden julie dan hard?? de autobhan??
je hoort het zo vaak die verhalen van jongens die even duitsland in gaan om te planken
wat voor een risico zit daar dan wel niet aan?? oma en moedertjes en drukke zaken mensen en wie weet nog al niet meer die je dan voor bij knal!
nu zal ik niet zeggen dat ik het niet doe hoor maar als je het over een risico heb?? en op de ring kiest iedereen ervoor op de snelweg of binnen weg of waardan ook niet..

Het beste is gewoon naar een trackday gaan op bv circuit Zolder in Belgie.. Hier is alles netjes georganiseerd en
is de baan altijd in topconditie. Race-licentie is niet vereist.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!