Nokia CK-7W bluetooth carkit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zojuist een Nokia CK-7W bluetooth carkit uit mijn auto gebouwd.
Toen ik de auto kocht, merkte ik dat mensen mij niet konden horen als ik via dat ding belde, maar zojuist kwam ik er achter dat de kabel van de microfoon gebroken was.

Dus de set werkt prima, alleen werkt de microfoon niet.
De originele ISO stekkers zitten er nog aan en in plaats van de standaard losse speaker zit er een Opti-Mount Music Mute tussen zodat het geluid van je gesprek over de speakers van de auto gaat.

Om een lang verhaal kort te maken; je dient zelf een microfoon te hebben (of deze kunnen repareren) en hij is klaar voor gebruik.

Vraagprijs: 10,00 euro.

Af te halen in Kudelstaart, Aalsmeer of Amstelveen.

Vragen mogen natuurlijk altijd gesteld worden :)

Meer info en de handleiding is hier te vinden: Nokia Geavanceerde Carkit CK-7W - Ondersteuning, updates, downloads en gebruikershandleidingen, problemen oplossen - Nokia - Nederland
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16V 100PK 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!