Nog tips om te tunen aan mijn auto?

Hallo allemaal!

Ik heb sinds kort een polo BlueGT en ik heb al aardig wat ideeën wat ik met mijn auto zou willen doen, maar misschien weten jullie ook nog een paar extra mods. Dit is wat ik al in gedachte heb:
  • Kleppensysteem
  • Carbon cold air intake
  • Stage 1 tuning
  • Dynamische spiegel verlichting
  • Led achterlichten
  • Diffuser van rieger
  • Spoiler voor
  • Vw aluminium sportpedalen
  • Golf 7 r versnellingspook 263561506939
  • Short shifter
  • Turbo muffler delete
  • Remklauwen GT blauw maken
Mocht iemand nog een optische mod hiervan hebben liggen of een andere optieche mod je kan me altijd een pb sturen want ik ben geïnteresseerd!

Ik luister graag naar jullie tips!

Sportieve groet,
Tom
 
Volkswagen  Polo 6c BlueGT  1.4TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Hallo allemaal!

Ik heb sinds kort een polo BlueGT en ik heb al aardig wat ideeën wat ik met mijn auto zou willen doen, maar misschien weten jullie ook nog een paar extra mods. Dit is wat ik al in gedachte heb:
  • Kleppensysteem
  • Carbon cold air intake
  • Stage 1 tuning
  • Dynamische spiegel verlichting
  • Led achterlichten
  • Diffuser van rieger
  • Spoiler voor
  • Vw aluminium sportpedalen
  • Golf 7 r versnellingspook 263561506939
  • Short shifter
  • Turbo muffler delete
  • Remklauwen GT blauw maken
Mocht iemand nog een optische mod hiervan hebben liggen of een andere optieche mod je kan me altijd een pb sturen want ik ben geïnteresseerd!

Ik luister graag naar jullie tips!

Sportieve groet,
Tom
Mooie lijst! Heel benieuwd naar het restultaat!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 
  • Leuk
Waarderingen: tomveka
Hallo allemaal!

Ik heb sinds kort een polo BlueGT en ik heb al aardig wat ideeën wat ik met mijn auto zou willen doen, maar misschien weten jullie ook nog een paar extra mods. Dit is wat ik al in gedachte heb:
  • Kleppensysteem
  • Carbon cold air intake
  • Stage 1 tuning
  • Dynamische spiegel verlichting
  • Led achterlichten
  • Diffuser van rieger
  • Spoiler voor
  • Vw aluminium sportpedalen
  • Golf 7 r versnellingspook 263561506939
  • Short shifter
  • Turbo muffler delete
  • Remklauwen GT blauw maken
Mocht iemand nog een optische mod hiervan hebben liggen of een andere optieche mod je kan me altijd een pb sturen want ik ben geïnteresseerd!

Ik luister graag naar jullie tips!

Sportieve groet,
Tom
Hey Tom,
Leuk lijstje! Als je sportpedalen wilt bestellen zou ik alleen wel wegrennen van de VW webshop, de Audi webshop heeft dezelfde pedalen alleen dan 200 euro goedkoper :) (https://shop.audi.nl/auto-accessoir...00A-sportpedalen-met-voetsteun-handgeschakeld)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90PK 
  • Leuk
Waarderingen: tomveka
Volkswagen  Polo 6c BlueGT  1.4TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!