Nog mensen die voor 2021 Nieuwe velgen onder de Polo gaan gooien????

@pierrez101
De Brescia velgen blijven in mijn ogen toch echt de mooiste voor onder een GTI! Leuk om te lezen dat je er zo actief mee aan de slag gaat in ieder geval!
Ja zijn ook mooi maar hebben een paar nadelen: (waarvan een paar feiten en een paar smaakkwestie)
1) Ik vind ze te lief/mooi, niet stoer
2) Ze zijn redelijk zwaar
3) Te smal/hoge ET je moet spoorverbreders rijden om de wielen mooi vol in de wielkast te krijgen en dat kan de gevoeligheid aan de voorkant negatief beïnvloeden
4) Iedereen heeft ze
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Mocht je nou op zoek zijn naar een set mooie velgen check dan eens Retrowheelz op o.a Instragram. Hij heeft mooie aangepaste setjes liggen. Daar komen mijn BBS RXR ook vandaan. Zijn helemaal opnieuw opgemaakt en mat gun metal gespoten.
Thanks net ff gekeken die heeft mooi spul, vind de BBS LM super die had ik vroeger op mijn ///M Roadster. Maar lastig aan te komen en dus erg duur. Maar leuk te zoeken naar iedere keer wat anders qua wielen. Net als mijn vrouw met haar schoenen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!