Voorstellen nmgn.sam

Welkom!



Een 6r hoeft tegenwoordig niet zoveel meer te kosten als deze uit 2009/2010 komt met wat gereden kilometertjes.

Ik heb een 6r met aardig wat kilometers uit 2011. Vond het toch nog maar een beste smak geld hoor. En ik weet niet hoe welgesteld Sam is, maar ligt er natuurlijk maar net aan hoe veel geld je hebt :mrgreen:
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Ik heb een 6r met aardig wat kilometers uit 2011. Vond het toch nog maar een beste smak geld hoor. En ik weet niet hoe welgesteld Sam is, maar ligt er natuurlijk maar net aan hoe veel geld je hebt :mrgreen:

Heb je ook wel gelijk in. Verschilt natuurlijk voor iedereen.
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
  • Leuk
Waarderingen: JayS
mij is wel opgevallen dat, sinds de aankoop van mijn Polo, de prijzen enorm hard gedaald zijn!
Mijn Polo vorig jaar gekocht voor c.a. 7k en 158.xxx op de teller.. mag blij zijn als ik er nog 3k voor krijg met 197.xxx...
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
mij is wel opgevallen dat, sinds de aankoop van mijn Polo, de prijzen enorm hard gedaald zijn!
Mijn Polo vorig jaar gekocht voor c.a. 7k en 158.xxx op de teller.. mag blij zijn als ik er nog 3k voor krijg met 197.xxx...

Dan moet ik wel zeggen dat je hem voor veel hebt gekocht...
Had mijn 1.2 (zonder turbo dan) voor 7,5k of iets gekocht in 2018 met 76k op de teller.
En dat was een benzine, diesel is over algemeen volgens mij nog goedkoper.
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Vraag me af wat voor wrak je voor 2500€koopt..
Dat was ongeveer de prijs voor mijn 9N3 met een 1.2 3 cilinder, op stoelverwarming en centrale deurvergrendeling na helemaal geen opties. 153.000 op de teller, maar wel altijd heel goed onderhouden. Dit was nog een van de weinige 9N3's die voor dat bedrag zowel motorisch als optisch heel goed was. Dan vraag ik me al helemaal af wat je voor dat bedrag aan 6R kunt kopen... 't is nu niet zo dat ik per se een 9N3 wilde Stick Out Tongue
 
Dat was ongeveer de prijs voor mijn 9N3 met een 1.2 3 cilinder, op stoelverwarming en centrale deurvergrendeling na helemaal geen opties. 153.000 op de teller, maar wel altijd heel goed onderhouden. Dit was nog een van de weinige 9N3's die voor dat bedrag zowel motorisch als optisch heel goed was. Dan vraag ik me al helemaal af wat je voor dat bedrag aan 6R kunt kopen... 't is nu niet zo dat ik per se een 9N3 wilde Stick Out Tongue
Had het ook specifiek over een 6r haha.
Klopt ik heb recent nog gezocht op een 9n3 voor mijn vriendin.
Maar voor een leuke zit je ook al gouw aan de 3500/4000€
 
  • Leuk
Waarderingen: Peet_B
Mijn vorige 9N3 1.4 FSI met 112K heeft me toen 3750 euro gekost, was perfect in orde, heb beide lambdasondes en noxsensor laten vervangen onder garantie bij hun. Het enige nadeel was dat er een lek was in de afvoer van het zonnedak, de vloerbekleding werd telkens helemaal nat, na 3 pogingen om het door hun te laten maken heb ik hem terug binnen gebracht en heb ik het grootste deel van mijn geld terug gekregen (had er 4K mee gereden) en ben ik naar een duurdere Polo 6R gegaan met 55K op de teller en wel wat leuke opties voor best een goede prijs. :)
Dus tip: als je eentje met een pano of zonnedak koopt, test de afvoer met een flesje water Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf MK7.5 GTI Performance  2.0 TSI 245PK / 370Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!