Max_the_Menace
Lid
Welkom, Sam! Succes met je zoektocht. 

Volkswagen
Polo 6c
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welkom!
Een 6r hoeft tegenwoordig niet zoveel meer te kosten als deze uit 2009/2010 komt met wat gereden kilometertjes.
Ik heb een 6r met aardig wat kilometers uit 2011. Vond het toch nog maar een beste smak geld hoor. En ik weet niet hoe welgesteld Sam is, maar ligt er natuurlijk maar net aan hoe veel geld je hebt![]()
mij is wel opgevallen dat, sinds de aankoop van mijn Polo, de prijzen enorm hard gedaald zijn!
Mijn Polo vorig jaar gekocht voor c.a. 7k en 158.xxx op de teller.. mag blij zijn als ik er nog 3k voor krijg met 197.xxx...
Zodan dat was echt een koopje danMijn 1.2 tdi in 2017 bouwjaar 2012 met141000km voor 3950. Gekocht. Toen 5 jaar oud.
Mijn 1.2 tdi in 2017 bouwjaar 2012 met141000km voor 3950. Gekocht. Toen 5 jaar oud.
Dat was ongeveer de prijs voor mijn 9N3 met een 1.2 3 cilinder, op stoelverwarming en centrale deurvergrendeling na helemaal geen opties. 153.000 op de teller, maar wel altijd heel goed onderhouden. Dit was nog een van de weinige 9N3's die voor dat bedrag zowel motorisch als optisch heel goed was. Dan vraag ik me al helemaal af wat je voor dat bedrag aan 6R kunt kopen... 't is nu niet zo dat ik per se een 9N3 wildeVraag me af wat voor wrak je voor 2500€koopt..
Had het ook specifiek over een 6r haha.Dat was ongeveer de prijs voor mijn 9N3 met een 1.2 3 cilinder, op stoelverwarming en centrale deurvergrendeling na helemaal geen opties. 153.000 op de teller, maar wel altijd heel goed onderhouden. Dit was nog een van de weinige 9N3's die voor dat bedrag zowel motorisch als optisch heel goed was. Dan vraag ik me al helemaal af wat je voor dat bedrag aan 6R kunt kopen... 't is nu niet zo dat ik per se een 9N3 wilde![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.