Niks functioneert meer in de achterklep

Goedendag heren,

ik had al een tijdje problemen met de achterruitenwisser van mijn 9N, maar nu is sinds kort alles ermee gestopt.
Dat wil zeggen; geen ruitenwisfunctie en geen ontgrendeling meer via de handgreep. Dit lijkt me wat elektrisch, aangezien het met de hand nog wel functioneerd.
Iemand al eens eerder problemen van deze aard gehad. (al dan niet in combinatie met een subwoofer ;) )
Het derde remlicht functioneert overigens (nog) wel.

Groetjes
Ward
 
Ikzelf heb wel gehad dat mijn kofferbak niet meer open wilden via de CV. Moest elke keer met de sleutel de kofferbak open doen. Bleek een beetje corrosie op een stekkertje te zitten. Schoongemaakt en gevet en werkte weer perfect :) De bekleding eraf halen, dan word je al een stuk wijzer ;)
 
Ja, had zelf al zo'n vermoeden.

Komt weer een 4-daags weekend aan, kunnen we mooi polshoogte nemen of er iets mis gegaan is sinds het plakbare asfalt in de achterklep is geplaatst.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!