Nieuwertje! Polo 6C

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom op het forum! Ben benieuwd naar de foto's van de nieuwe R-Line!
Ik ook.. kan je ze wel geven ! Op volkswagen.de kan je auto samen stellen en krijg je precies te zien hoe die er uit komt te zien. heb daar wel aantal screens van . maar hier op forum willen ze echte foto's natuurlijk haha :) Soon...
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Ik ook.. kan je ze wel geven ! Op volkswagen.de kan je auto samen stellen en krijg je precies te zien hoe die er uit komt te zien. heb daar wel aantal screens van . maar hier op forum willen ze echte foto's natuurlijk haha :) Soon...
Uiteraard willen wij echte foto's zodra de R-Line binnen is! En ook van de nieuwe velgen! Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Welkom!

Nog iemand uit de buurt van Leiennn Big Grin

Jup heel dicht bij idd ;)

Welkom!
Een witte R-line? Waarom dan geen antracite 17" Rial Milano? (incl Eibach 25/30mm)

Jaa een Witte R-line (2015 :) ) Omdat jij daar al mee rijd Stick Out Tongue nee t staat wel mooi maar die velgen zijn totaal niet mijn smaak. beetje standaard spaak .. dan had ik liever een Borbet CW2 Zwart met Chrome rand gehad Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
  • Leuk
Waarderingen: HJV
Update : zoals ik al vermoed had heb ik geen geluk haha..
Auto word Week 38 gemaakt !
Word afgeleverd in Week 42 ...

Waar word de Polo eigenlijk gebouwd?

17" Cadiz velgen kan ik door strepen op me to do list die staan al op me kamer.
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Update : zoals ik al vermoed had heb ik geen geluk haha..
Auto word Week 38 gemaakt !
Word afgeleverd in Week 42 ...

Waar word de Polo eigenlijk gebouwd?

17" Cadiz velgen kan ik door strepen op me to do list die staan al op me kamer.
Polo's worden volgens mij in Spanje in elkaar geschroefd (Pamplona als ik me niet vergis)
 
Polo's worden volgens mij in Spanje in elkaar geschroefd (Pamplona als ik me niet vergis)
Klopt inderdaad!!

Update : zoals ik al vermoed had heb ik geen geluk haha..
Auto word Week 38 gemaakt !
Word afgeleverd in Week 42 ...

Waar word de Polo eigenlijk gebouwd?

17" Cadiz velgen kan ik door strepen op me to do list die staan al op me kamer.
Met een beetje geluk is de aflevertijd die de dealer nodig heeft maar een week, dus dan zou je in week 43 de polo kunnen ophalen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6C  1.8 TSI GTI 192PK 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!