nieuwe velgen polo 6r

hoi,

ik ben van plan om mij nieuwe velgjes aan te schaffen,
het gaat om rotiforms NUE nu was de vraag als misschien iemand deze velgjes onder mijn auto kon fotoshoppen?
want heb tot heden nog niemand gezien die deze velgen op zijn polo heeft en wouw toch wel een beetje zeker zijn als ze er knap onderstaan of niet :)
en eventueel ook een mooie verlaging
alvast bedankt,
sid

IMG_1910.jpg

NUE1.jpg
 
Ik vind deze Rotiforms pas dik onder een 6R;

dsc05115-1.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
jh vind de blq's persoonlijk ook heel vet maar daar rijden al meerdere mensen mee en ik dacht ik ga eens voor iets anders,
wie weet staan die nue's er even vet onder daarom dat ik een photoshopje zou willen hoe dat zou staan.
als het mij zou tegen vallen, want ik denk dat het niet zal zijn, dan ga ik als noch voor de blq's gaan.
 
@polodave heel erg bedankt, staat naar mijn mening er heel vet onder dus ik denk dan ook dat deze velgjes het gaan worden (natuurlijk pas als het beter weer is gezien het wss nog gaat sneeuwen enz)

@deMercer ah k, bedankt
 
zou in het zwart niks vor jou zijn Sid? black on black is altijd mooi ;)
goh , de Roti's BLQ vind ik een zeer mooie velg alleen zou ik ze niet graag elke week poetsen met al die hoeken en kantjes Stick Out Tongue

ik vind dat (machined) net iets hebben, zwart gaat denk ik te zwart zijn want ik geloof dat je die enkel powdercoated in het zwart kunt krijgen (dus eigenlijk soort matzwart) als ik me niet vergis tenminste.
Die blq's vind ik ook wel vet maar wat je al zegt het poetsen gaat 10 keer zolang duren en er rijden al 2 mensen bij mij in de buurt ronden met die blq's (ook in het zwart met een witte polo maar ik vind dat het zwart niet zo tot zijn recht komt) dus dan ga ik liever voor deze, en ik vind persoonlijk ook dat de nue's een ietsje strakkere indruk hebben, dan die blq's, waar ik van houd
 
Ja, die witte polo heb ik ook al zien rijden en staan.
Errug dik als je het mij vraagt..
De persoon die er mee rijdt werkt in de Chopin in Bilzen (restaurant).
Ligt lekker plat en denk ook dat er spacers onder zitten ;)
 
Ja, die witte polo heb ik ook al zien rijden en staan.
Errug dik als je het mij vraagt..
De persoon die er mee rijdt werkt in de Chopin in Bilzen (restaurant).
Ligt lekker plat en denk ook dat er spacers onder zitten ;)

jh ik zie hem vaak in bilzen, altijd als ik opstap ga zie ik hem en ook als ik in bilzen ga fitnissen zie ik hem ook som, weet zelf wel niet wie de eigenaar is, staats ook wel redelijk dik ma ik vind als je hem van ver ziet staan zie je niet echt dat het rotiforms zijn.
ofja das mijn mening eh.
ligt wel lekker laag, ma ik zou het niet weten als die spacers heeft
 
Ow heb nog een adresje voor je gevonden.. Online Styling Parts verkoopt nu ook de echte Rotiform NUE voor 999 euro. (Steek 5x100, ET kan je kiezen volgens mij).
Kijk maar eens op hun fb pagina of even lekker mailen/bellen ;)
 
Ow heb nog een adresje voor je gevonden.. Online Styling Parts verkoopt nu ook de echte Rotiform NUE voor 999 euro. (Steek 5x100, ET kan je kiezen volgens mij).
Kijk maar eens op hun fb pagina of even lekker mailen/bellen ;)

haha ja ga ook fitnissen daar,
en das toevallig xd ben gisteren met paar vrienden naar OSP gegaan heb mij schroefsetje besteld kw var 1 en toevallig laag daar een setje rotiforms blq's 17'' en toen vroeg ik als ze alle rotiforms hebben heb ik in ene weg ook prijsje gevraagd van de NUE's voor 990 euro, als je prijsje van kw setje wilt weten + montage kan je get laten weten. dus ga ze daar bestellen zodra de winter om is
 
Aah, das mooi ;)
Alleen ze vragen nog al veel voor de montage vind ik bij OSP (rond de 140 euro dacht ik).
Dan moet je de wagen ook nog eens laten uitlijnen(kost ook 50 euro en kunnen zij niet doen), dan denk ik dat je beter af bent om naar een bandencentrale te gaan..
Je mag me gerust laten weten wat een KW V1 kost, ik zelf zit de hele tijd te denken aan AP...
Hoe laag kan je met die KW?
 
Aah, das mooi ;)
Alleen ze vragen nog al veel voor de montage vind ik bij OSP (rond de 140 euro dacht ik).
Dan moet je de wagen ook nog eens laten uitlijnen(kost ook 50 euro en kunnen zij niet doen), dan denk ik dat je beter af bent om naar een bandencentrale te gaan..
Je mag me gerust laten weten wat een KW V1 kost, ik zelf zit de hele tijd te denken aan AP...
Hoe laag kan je met die KW?

klopt ze vragen 135 euro voor montage, maar ik laat de uitlijning doen waar ik de banden dan ook koop. Maar was bij vw dealer geweest en die deed er moeilijk over om ze te monteren want dan moest ik ze al via hun kopen maar zij hadden enkel een ander merk van schroefsetjes dus wouw dat niet maar die vroegen nog meer voor de montage (dealer staat bekend als een beetje ene afzetter vandaar dus)
setje kost mij 1133 euro voor de inox line dan wel eh. (incl. montage)
maar dan heb ik ook wel een setje van zeer goede kwaliteit, dus ik geef toch liever ietsje meer geld uit dan.
ik weet niet precies hoe laag hij gaat, maar ga hem niet op het laagste zetten het is nog steeds een daily auto en heb geen zin om schuin of tegen 5 per uur over heuveltje te rijden
hoezo ga je niet voor weitec ? wordt ook door kw gemaakt. (daar weet ik de prijs wel niet van)

ps: is uitlijning wel altijd nodig bij z'n montage?
 
ahjh klopt was ik eigenlijk al vergeten anders klopt slijtage van de band niet enz zeker eh? en de geometrie van het een of ander weet niet precies ( is pas mijn eerste auto heb hem pas 4 maandjes dus xd ) ken er nog niet zo heel veel van
 
Als je schroefset plaatst moet je hem altijd uitlijnen zowel voor geometrie keuring als voor de slijtage(banden gaan ongelijk slijten, trillingen in je stuur,..).
Ik wou gewoon 1tje kopen, door een vriend van me laten plaatsen en uitlijnen.. Alleen moeten de attesten nog ingevuld worden en naar de keuring gegaan worden dan..
AP zat rond de 500 euro dacht ik..
AP, Weitec en KW zijn van de zelfde fabrikant.. Er zitten prijsverschillen tussen en de kwaliteit is nagenoeg dezelfde.
Maar eerst mijn ouders overtuigen en wat sparen(voetbal). Ben namelijk student... :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!