Nieuwe TSI van Skyracer

@Sonic1984; de auto is 10 juni besteld en stond eind juli in de haven van Spanje op de boot te wachten.

De cradle is inderdaad wat "lomp" ik ben ook benieuwd hoe het er in het echt uitziet. Straks ga ik de auto ophalen dus kan ik alles uitproberen en foto's maken.
De cradle is een originele door Volkswagen geleverd en gewoon als optie te bestellen, deze kost niks extra t.o.v. de bluetooth pairing adapter die je anders nodig hebt. Als je even googled dan kun je cradle (handy adapter) makkelijk vinden.
En nu ga ik m'n auto ophalen! Big Grin
 
Zo de eerste 500 km zitten erop! Geinig karretje hoor!
Ik heb de iPhone-cradle goed kunnen uitproberen en het werkt super. De cradle fungeert als gewone pairing adapter dus je kunt er ook andere niet Apple telefoons mee pairen. De iPhone wordt opgeladen in de cradle en voor het eerst heb ik goed bereik met m'n iPhone4 omdat die verbonden is met de antenne op het dak! Big Grin
Volledige menu weergave op RNS310, dus je kan in principe alles vanaf je navigatiescherm selecteren. Met de iPhone in de cradle kun je ook makkelijk het scherm van de iPhone gebruiken voor selecties.
Als de telefoon gaat heb je maar liefst 5 knoppen! om de telefoon op te nemen..
Als je muziek afspeelt op je iPhone kun je je muziek gewoon via bluetooth over je autospeakers streamen. Ook kun je bijvoorbeeld de navigatie van je iPhone over de speakers laten afspelen. Allemaal via bluetooth, daarom is het niet nodig om de iPhone in de cradle te zetten. Telefoonverbinding is zeer goed en zeer goed verstaanbaar voor de andere kant van de lijn.
Foto is nog niet gelukt... nog even geduld!
 
@Skyracer

Zeer strakke uitvoering, wil hem zelf ook zo.
Kun je misschien wat foto's maken van het panorama-dak? Ik kan geen dealer vinden die een showmodel heeft staan, en op internet zijn ook bar weinig plaatjes te vinden. Ben benieuwd naar de lichtopbrengst in de auto en hoever hij open kan.
 
img1612rx.jpg

img1614v.jpg

img1616l.jpg
 
Ja zou ik zeker doen, afgelopen 2 dagen al veel plezier van het schuifdak gehad!
Het dak gaat elektrisch, hij kan open in een aantal standen, ook kan hij kantelen zoals een ouderwets opendakkie.
Er zit ook nog een rolzonnescherm in het dak als je de zon buiten wilt houden, deze kan je zowel met dak open als dicht gebruiken.
 
mooi die nieuwe display van de airco, cradle is ook vet. toch maar zo'n ding van ebay halen voor m'n nokia e72.

werkt de knop van de ventilator bij jou wel goed???

bij mij heeft dat ding een eigen willetje, soms werkt het goed, andere keer moet je eerst 3 x helemaal ronddraaien voordat ie reageerd. vooral als je maar 1 klikje wil verzetten dan weigert ie. draai je dan nog een keer 3 klikjes dan gaat de ventilator meteen voluit..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!