nieuwe Skoda Superb of Golf Businessline of.... ?

Fijn dat je deze ervaring deelt @Klaas18 . Bij een Golf kan ik er budgettair zelfs nog DSG bij nemen, daar vraagt Skoda echt absurde veel voor op de Superb (3500 euro)
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
Ik heb 4 maanden lang met een passat ACT gereden. Betere combi is er eigenlijk niet. In een Golf is de 150 PK een super combi Big Grin
Ik rij nu met een superb. Onderstel vind ik wat te soft
 
Seat  Ibiza FR  1.8 20VT 
Ik weet niet hoe ze rijden, geen ervaring mee, maar ik zou voor de Skoda Superb gaan, vindt ik een mooiere / stoerdere wagen dan de Golf, en inderdaad ook meer value for money.
Ben benieuwd wat het gaat worden!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
Vandaag twee offertes voor een superb ontvangen. De ene was nog slechter dan de andere :eek: vooral de inruil van de polo was dramatisch.

Kreeg het gevoel alsof ik de lage marge die ze van leasemaatschappijen krijgen bij mij wilde terugpakken.
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
Wellicht een verrassende wending;

Ik heb de 6C aan een bekende occasionbedrijf verkocht. De Superb moest meer bij dan ik wilde vanwege eerdergenoemd BPM-verhaal. En ik was bang dat ik de ruimte in de Octavia zou missen. Ik had een mooie offerte voor een Golf, maar uiteindelijk toch besloten om de Polo aan te bieden aan een occasionbedrijf. Inruilbedrag was redelijk.

Volgend jaar maar eens verder kijken.....
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst Gerard :)
Die moet je toch nog even verder uitleggen denk ik Stick Out Tongue

Nou ja, ik doe het wel :)

Deze uitvoering van een golf besteld bij @kgroot in Highline trim met Pacicif Blue als kleur. Het is de 1.4 TSI met 150 PK ACT geworden met Executive pakket, Xenonplusverlichting , sportonderstel en keyless start, exit en entry. Nu zal ik misschien nog wat dingen zijn vergeten.

Foto van een auto die toevallig in dezelfde uitvoering bij hem in de showroom stond....

Golf1.JPG
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
  • Leuk
Waarderingen: HJV en Peppergrey
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!