Nieuwe ruitenwissers

Mijn ruitenwissers zijn aan vervanging toe. Ze laten strepen achter en maken een vreselijk geluid. Alleen de rubbertjes moeten vervangen worden. Dit lijkt me een simpel klusje en wil het dus ook graag zelf doen. Ik weet alleen totaal niet waar ik nieuwe ruitenwissers zou kopen. Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 90pk 
Polo AW?

A863S voor voorzijde
A282H voor achterzijde

Beide van Bosch.
Heb mijne vorige maand via autodoc besteld.
Bij elkaar iets van 22 euro
Dan komt er wel 9,95 verzendkosten bij.

Maar goed ik bestel ook meteen voor de T-Cross mee enz.
Ah, top! Een Polo AW inderdaad, uit 2018. Zouden de volgende ruitenwissers voldoen?
Voor: https://www.autodoc.nl/bosch/728276...xVJlP0_m8jHXvrFLQyrc-MEdplR3DUuwaAin8EALw_wcB

Achter: https://www.autodoc.nl/bosch/119389...WwTQM0PyeedwoQy5bQvLs7ptf-FO7DuEaAlBgEALw_wcB
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 90pk 
Of deze voor de AW van Continental.
 

Bijlagen

  • IMG_1327.jpeg
    IMG_1327.jpeg
    1.8 MB · Weergaven: 67
  • IMG_1328.jpeg
    IMG_1328.jpeg
    1.3 MB · Weergaven: 68
  • IMG_1329.jpeg
    IMG_1329.jpeg
    1.3 MB · Weergaven: 67
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Het bevestigingspalletje zit niet helemaal omhoog. Overigens zie je ook ruimte tussen de arm & de ruitenwisser zelf. (moet nog verder geduwd worden)

Snap dat het 'erg klem' zit, maar 5 min op standje maximaal en je bent je ruitenwisser kwijt, en een ander krijgt schade omdat ze over je ruitenwissen rijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: _Maarten_
das al gefixt hoor ondertussen, foto's waren genomen toen ik ze geplaatst had al een hele tijd geleden ;)
ben er nog altijd tevreden van.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
als je door de wasstraat gaat en je auto laat wassen met wax en dergelijke gaan je rubbers ook meer geluid maken en haperen. Mijn advies is als je kan; kies het 'goedkoopste' programma zonder wax enzo, waardoor je ruitenwissers langer meegaan. ;)
 
Volkswagen  Golf 8 GTE  1.4 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!