Nieuwe prijzen en pakketen zijn bekend van de Polo 6R.

Zo, dealer heeft mijn een leuk wekend bezorgt .........
Van de week even langs geweest met wat gegevens over hoe en wat omtrent de prijsverlaging van de Polo.
Het schijnt een heel gereken te zijn met reeds bestelde Polo,s op klantnaam.
In ieder geval wordt mij een bedrag van ruim 1000 euro gecrediteerd, van de oorspronkelijke 1785 euro.
Vind ik op zich niet verkeerd, want een voordeeltje zo nu en dan is leuk.
Het heeft alles te maken met besteldatum / dag van binnenkomst etc. bij PON.
Hoe dan ok, as zaterdag7 mei om 10 uur gaat de sleutel in het contact. :)
 
Pologti zei:
Zo, dealer heeft mijn een leuk wekend bezorgt .........
Van de week even langs geweest met wat gegevens over hoe en wat omtrent de prijsverlaging van de Polo.
Het schijnt een heel gereken te zijn met reeds bestelde Polo,s op klantnaam.
In ieder geval wordt mij een bedrag van ruim 1000 euro gecrediteerd, van de oorspronkelijke 1785 euro.
Vind ik op zich niet verkeerd, want een voordeeltje zo nu en dan is leuk.
Het heeft alles te maken met besteldatum / dag van binnenkomst etc. bij PON.
Hoe dan ok, as zaterdag7 mei om 10 uur gaat de sleutel in het contact. :)
Big Grin Mooi ....en nu niet alles verdrinken met Koningendag :lol:
 
srk81 zei:
Een foto van de grille kan je zien in de brochure van de polo style die je kan downloaden op de homepage van deze site. :)

Ik heb hem gezien in de brochure dat midden lijntje is nog steeds chroom alleen dat binnenkant van al dat zwarte plastic is nu hoogglans wat veel luxere uitstraling geeft dan dat harde plastiek
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!