Nieuwe prijzen en pakketen zijn bekend van de Polo 6R.

Wanneer deze prijzen kloppen vis ik toch lekker achter het net, de prijzen zijn gedaald. Maand geleden een BM besteld.

Basisprijs is met 300,- gedaald van 16.490 naar 16.190. Optie Executive Plus Pakket van 1195 naar 1090. Scheelt ook weer 105 euro. 405 totaal Euro...vind ik nogal veel.

Vraag me af wat de telefoon voorebereiding PLUS inhoudt. Wellicht een standaard bluetoothcradle?
 
@sorted, denk dat er meer verschil is als je de Climatronic hebt genomen. Die zit nu standaard op de Polo..Nu weet ik niet of dat alleen voor de GTI van toepassing is maar dat scheelt ook weer een kleine 350 euro. (correct me if I'm wrong).

De climatic was sowieso al standaard op de Polo.
Mijn dealer heeft nog even gewacht met de uiteindelijke bestelling omdat hij wist dat er wat aan zat te komen. Scheelt me nu zo een 1200 euro wat ik minder ga betalen Big Grin
Bestelde zaterdag en dinsdag waren de aanpassingen bij hem bekend...die paar dagen wachten maakt dan ook niet meer uit op die 4,5 maand.
 
Wel *piep* idd, heb de xenon laten zitten omdat ik het te duur vond..maar heb wel het panorama/schuifdak.

Nu zit dat in een pakket en dat is voor een leuke prijs! :cry:

Maar jah, niks meer aan te doen...... :roll:
 
Toch nog iets positiefs over deze prijsverlaging te melden. VW heeft besloten mij tegemoet te komen met 360,- euro ondanks dat ik niet in aanmerking zou komen gezien ik de auto al eerder had besteld. Kwam zelf op 405,- euro maar toch een goede zet gezien ik zelf geen aktie had ondernomen.
 
Het display van de Climatronic veranderd van blauw naar wit (Cross Polo: Vanaf week 29)
• De prijs van de Polo GTI stijgt met € 100,- naar € 23.490,-. Deze stijging is het gevolg van een
kostenverhoging vanuit de fabriek.
• De kleur H5H5 – Savannageel wordt uit het programma gehaald.
• De optie “Xenon verlichting” wordt uitgebreid met LED kentekenverlichting. Het productnummer
wijzigt daardoor in WXF. Dit geldt dus ook voor het Advance pakket, waar Xenon onderdeel van
uitmaakt. De prijs van zowel Xenon verlichting als het Advance Pakket blijft overigens ongewijzigd.

Bij de Comfortline en Highline wordt op de grille het chroom vervangen door glanzend zwart

Aan het velgenprogramma wordt de 16” lichtmetalen velg “Rivazza” toegevoegd. De prijs voor deze
velg (PJ2) is € 790,- voor Comfortline en € 350,- voor de Highline. Deze velgen zijn echter niet
leverbaar op de Polo BlueMotion Comfortline.

Modeljaar 2012 begint voor de meeste modellen per productieweek 22 oftewel vanaf 30 mei 2011.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk (JD 145pk) 
srk81 zei:
Het display van de Climatronic veranderd van blauw naar wit (Cross Polo: Vanaf week 29)

Het display is dan waarschijnlijk ook geïnverteerd.
dus ipv blauwe achtergrond met zwarte letters wordt het een zwarte achtergrond met witte letters.
De chinese versie van de Polo heeft dit nu al !

Op het duitse forum zijn er al een paar die het display zelf hebben om gebouwd !
Vooral als je een RCD510 hebt staat dit heel goed.
Dan heb je verder ook geen blauwe verlichting meer in de Polo.

Met een RCD310 is dat weer iets anders.
Of die moet je ook ombouwen....
 
Ben ik even goed ziek van, ik heb een GTI besteld, en deze word 7 mei afgeleverd.
Climat-Control betaal ik 395 euro voor.
Tevens heb ik Xenon en open dak besteld voor de prijs van samen 2.500 euro, nu samen voor 1.410 euro.
De prijsverlaging voor de GTI is 300 euro.

Kortom, een verschil van 1.785 euro.
Morgen maar eens even ,,onderhandelen,, met de dealer.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!