Nieuwe Porsche rijden?

Doe eens gek, heb het gewoon ingevuld.
In de voorwaarden staat; mag tot 3 maanden na ontvangst niet te koop worden gezet. Hierna ben je dus vrij om te doen en laten wat je wil.

Moet hem denk ik wel op me pa's naam verzekeringen want ander zal ik me wel scheel betalen..
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Als iemand hem van hier wint, dan mag ik toch zeker wel een proefritje maken? (als aangever)
Natuurlijk wel onder voorbehoud dat ik er in pas. Stick Out Tongue

Heb schandalig veel diverse wagens gereden maar Porsche zit er helaas niet bij. :(
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik met een Corvette over Zandvoort.
Helaas mocht ik niet gassen aangezien ik de Concours d'Elegance aanvoerde.
Is zo lastig voor de jury als je met 200km/u voorbij rijd. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Wel eens zelf in een Porsche GT3 gereden op Zandvoort, helaas was de kilometerteller afgeplakt dus ik kon niet zien hoe snel ik ging.

Enkel de kilometerteller of ook de toerenteller?
Toch wel beetje jaloers! Kan enkel de wegen hier in de buurt gebruiken Big Grin

En ja, met een BM lukt dat! Enkel in de eerste en tweede versnelling tho.. Soms mis ik mijn astra 2.0 GSI '95 wel;)
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!