Nieuwe Polo vraag over bekleding en total loss!

Beste mypolo mensen!

Na mijn huidige Polo total loss te hebben gereden :( (zie foto), ben ik weer opzoek naar een nieuwe!
1 op het oog hebbende heeft de volgende opties:
- Alcantara bekleding
- Boavista velgen
- Highine interieur
- 1.2 TSI motor 105 pk
- kleur is beetje bruin achtig, kan niet zo snel op de naam komen.

Heeft er iemand hier ervaringen met het alcantara interieur? En dan gaat het met name om de slijtage/eventuele vlekken op het suede.
Ik hoor het graag!

Pim
 

Bijlagen

  • Polo.jpg
    Polo.jpg
    10.8 KB · Weergaven: 78
Niets mis mee hoor! Slijtage en vlekken kan je wel vergelijken met stof.
Maar je moet er gewoon voor zorgen dat je de bekleding netjes houd, met schone kleren in de auto gaan zitten en geen eten en drinken in je auto.
Laatst nog in een Passat gezeten met 350.000 km en alcantara, zag er nog steeds netjes uit na 9 jaar. Ik zou het zo kiezen, vind het altijd onwijs dik staan!

Wel jammer van je Polo! Ergens achterop gereden?
 
Ik heb ook Alcantara bekleding in mijn Polo 6R, nog te weinig kilometers gemaakt om goed te kunnen oordelen over de duurzaamheid, maar ben er erg blij mee. Alcantara is trouwens een kunstofprodukt, dus geen suede of leer. Ff googlen op Alcantara en er verschijnt een hoop info, ook over hoe te reinigen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!