Nieuwe Polo rijder, met een vraag!

schopje,

Ik heb mn Polo binnen, hij doet 't goed :)

Om terug te komen op de reden waarom ik dit topic gestart ben,

Ik wil nog steeds mistlampen met drv laten inbouwen. Ik weet nu waar ik alle spullen moet bestellen.
Het bevestigen van de lampunits is een eitje, dit kan ik eventueel zelf.

Ik zoek alleen iemand die de bedrading wil trekken en dit wil aansluitingen op een nieuw lichtschakelaar, en met vag-com wil inleren (indien nodig)

Ik heb de schakelaar eruit gehad, deze zit vast aan een stekker blok met daar verschillende kleuren bekabeling achter. En volgens mij werkt dit om het Can-bus systeem heen... in mijn voordeel dus?
 
Nog terugkomend op dit topic

Ik heb een afspraak gemaakt met Lucas van Vagtechniek
Om de mistlampen met drv en bochtenverlichting in te bouwen zoals af-fabriek, hierbij is waarschijnlijk wel een nieuwe boordnetmodule nodig.
De kosten zijn aan de hoge kant, maar het is bij mij af-fabriek of niet.

tevens laat ik een leder mf-stuur met bijbehorende airbag inbouwen!

Hou jullie nog op de hoogte van mijn ervaringen met vagtechniek!
 
@Houz74

Ik heb op dit moment helemaal geen mistlampen, en ook mijn lichtschakelaar is niet voorbereid. (geen mistlampfunctie)

Het is wellicht de goekopere oplossing maar naar mijn idee wel eerder een reden voor de dealer om te zeggen dat mijn garantie op het canbus systeem vervalt. Met originele onderdelen en installatie is de kans nihil.

Althans heb ik mij laten vertellen door de d(st)ealer.
 
@Houtz74

Ik snap het, ik heb op dit moment dus helemaal geen mistlampen en geen schakelaar.
Lucas van Vagtechniek.nl vertelde mij dat ik juist hierom mogelijk een andere boordnetmodule nodig heb.

Had ik wel mislampen af-fabriek, dan was bochtenverlichten en drl geen probleem geweest.
 
@houz74
Als je Lucas spreekt heb je gelijk vertrouwen in z'n vakkundigheid dus dat zit wel snor hoop ik! Hij weet waarover hij praat.
Zodra alles werkt, post ik even de ins en outs.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!