Nieuwe Polo probleempje

Hi allen,

Ik heb een vraag over mijn nieuwe Polo van de zaak, deze rijd ik sinds november.
Sinds december had ik al 3 probleempjes, 2 hiervan zijn (tijdelijk) verholpen bij de dealer.

Probleem 1 was piepende remmen, deze was verholpen maar heb ik nu dus weer..

Probleem 2 was dat bij scherp sturen je een grommend geluid hoorde, dit hebben ze verholpen.

Probleem 3 hebben ze gewoonweg niet naar gekeken omdat ze niet de snelweg op zijn gegaan.
Ik heb dus bij het rijden op hoge snelheid, vaak boven 100-110 km per uur, bij gas bijgeven dat de motor schokkend inhoud, soort van bokt. Dit gebeurd trouwens ook altijd ook bij hellingen, omdat cruise control of ik zelf gas moet bijgeven. Met hellingen bedoel ik gewoon hele lichte hellingen of gewoon even onder een viaduct door naar boven. Bij stationair gaat alles prima, ook bij "omlaag" rijden. Dus alleen geschok bij "omhoog" rijden of soms bij gas bij geven.

Nu heb ik een nieuwe afspraak gemaakt bij de dealer voor begin maart, maar zijn er wellicht mensen die dit probleem herkennen? Of weten waar het aan zou kunnen liggen? Dan kan ik hem wellicht zelf naar een garage brengen ipv te wachten tot maart.

Auto is een 5 bak handschakel en is 1.0 95pk
Kilometerstand is 13.000 km en tank altijd bij Shell.
Hoop dat iemand kan helpen


20220209_133304_HDR~2.jpg20220209_133337_HDR.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!