Nieuwe polo highline dsg zonder licht- en zichtpakket

Sinds 1,5 maand in bezit van mijn nieuwe Polo AW Highline 1.0 TSI 95pk met DSG. Als extra opties het executive pakket, park assist en achteruitrijcamera.

De Polo AW Automaat bevalt erg goed, de auto verder ook behalve dat ik de automatisch dimmende binnenspiegel mis en de ruitenwissers o.b.v. regensensor enorm mis.

Nu vroeg ik me af, is dit laatst in de VCDS in te regelen? Er zit wel een lichtsensor op namelijk. Of kan de binnenspiegel makkelijk vervangen worden waardoor beiden wel mogelijk zijn?

Zal binnenkort is wat foto's maken en toevoegen! :)
 
Volkswagen  Polo aw  1.0 TSI 95pk 
Waar zit die lichtsensor dan? Bij de 6series zaten de normale en dimmende binnenspiegel allebei op een andere hoogte door de sensoren boven de spiegel, samen met je regensensor.
Dit retrofitten lijkt me dan moeilijk, bij de 6series moest je dan een nieuwe voorruit nemen..

Is die sensor dan voor je autolicht ofzo?

Dan moet die module ook aanspreekbaar zijn. Bijvoorbeeld bij mij kan ik kessy ( keyless entry) aanzetten, terwijl ik dat niet heb.
 
Bij daglicht leek het erop dat het een sensor is die de verlichting automatisch schakelt, maar begin te twijfelen. Nu (5 min) geleden lijkt het er anders uit te zien in het donker.

Waar zit die lichtsensor dan? Bij de 6series zaten de normale en dimmende binnenspiegel allebei op een andere hoogte door de sensoren boven de spiegel, samen met je regensensor.
Dit retrofitten lijkt me dan moeilijk, bij de 6series moest je dan een nieuwe voorruit nemen..

Is die sensor dan voor je autolicht ofzo?

Dan moet die module ook aanspreekbaar zijn. Bijvoorbeeld bij mij kan ik kessy ( keyless entry) aanzetten, terwijl ik dat niet heb.
 

Bijlagen

  • regensensor.jpg
    regensensor.jpg
    79.1 KB · Weergaven: 81
Volkswagen  Polo aw  1.0 TSI 95pk 
Heb je überhaupt automatisch licht als het donker wordt of een tunnel. Staat er bij je lichtknopje een auto stand? Ik denk ook dat het inderdaad gewoon de voet van je spiegel is.
Achteraf inbouwen is niet onmogelijk. Maar andere vooruit inderdaad. Ik zou het maar accepteren
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Heb je überhaupt automatisch licht als het donker wordt of een tunnel. Staat er bij je lichtknopje een auto stand? Ik denk ook dat het inderdaad gewoon de voet van je spiegel is.
Achteraf inbouwen is niet onmogelijk. Maar andere vooruit inderdaad. Ik zou het maar accepteren

Heb mijn verlichting inderdaad op automatisch staan, zodra ik een tunnel inrijd springt de verlichting aan en gaat de navigatie in nacht stand. Heb een nieuwe foto gemaakt waarbij het lichter is, hier lijkt het wel echt op iets van een sensor onder het raam.
 

Bijlagen

  • raam-poging2.jpg
    raam-poging2.jpg
    34.9 KB · Weergaven: 68
Volkswagen  Polo aw  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!