Nieuwe polo GTI besteld!!

Nieuwe polo GTI besteld en gelijk maar even aangemeld op mypolo want hoorde veel goede berichten over deze site.

Het is een 5 deurs geworden, candy white met jacky zwart/rood. Big Grin
Hieronder de opties die ik heb genomen:
-lichtabsorberende ramen
-deactivatiebijrijders airbag
-telefoonvoorbereiding
-17' Detroit velgen
-Multifunctioneel stuurwiel met tiptronic
-executive plus pakket (met rns310, multimediaaansluitbox, en alarm plus)
-Xenon/led verlichting

Verder word ie gechipt door ABT zodra ik hem goed heb ingereden want denk dat ik me moeilijk in kan houden als dat gelijk gebeurd.
Ook word er nog een bearlock ingebouwd waarmee de versnellingsbak op slot kan worden gezet.
Mensen die hier ervaring mee hebben??

Verwachte levertijd: week 18 dus nog 12 slapeloze nachten

gr Jeffrey
Zoetermeer
 
Je hebt exact dezelfde samenstelling als mijn GTI Stick Out Tongue Heb hem eind december besteld, ik zit nu precies op de helft van de levertijd! Moet zeggen het valt me nog mee, echter zie ik op tegen de laatste paar weken die extra lang zullen zijn ;)
 
@rafael

Heb hem vorige week vrijdag besteld toen stond in het systeem week 15.

Kreeg dinsdag de bevestiging van de bestelling binnen en daar stond in week 18.
Hoop dus dat het niet nog langer gaat duren, maar niet al te veel aan proberen te denken dan haha.
 
Welkom Jeffrey27! Goeie keuze gemaakt met de GTI! (Hoop ik, ook voor mezelf :lol:)
Twee weken later besteld dan ik, en verwachte leverdatum ook twee weken later.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Jeffrey27 zei:
Nou ja hoop dat het hier bij blijft voor ons beide, hou jullie op de hoogte!!
Dan heb ik me kennelijk niet voldoende duidelijk gemaakt. Wat ik wilde zeggen was: ik heb de mijne 2 weken eerder besteld dan jij de jouwe, de mijne wordt ook 2 weken eerder verwacht dan de jouwe. Gelijke verwachte levertijd dus. Nog geen vertraging gelukkig. Big Grin
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!