nieuwe polo bluemotion

Beste leden ,
Ik heb zelf een nieuwe polo bluemotion besteld met een candywitte kleur, en krijg hem op 15 augustus binnen. ben zelff 19 jaar oud en ik wil van deze polo een hele sportieve uitvoering van maken , ik ben van plan om zwarte borbet LV5 17 inch velgen er onder te zetten. alleen weet ik niet of ik dan ook de banden moet verwisselen ? wordt het dan te duur voor mij? weten jullie zo ongeveer wat die velgen kosten ? ik wil graag wat info voordat ik naar de bandenservice ga.

Gr,

Armans
 
Welkom op het forum.

De velgen die jij op noemt zijn bij Profile tyrecenter in de aanbieding voor 529 euro.
Dit is de 17" uitvoering zonder band, met goede banden zul je ongeveer 1000 euro kwijt zijn denk ik. Check hun site maar eens. Actie loopt t/m 30 september.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
 
HEUJ!
nog 1tje die 19 is! Big Grin
IK BEN NIET MEER ALLEEEEEEEEN!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ofnouja ik ben me er iig niet van bewust dat er nog meer 6r rijders hier 19 zijn Stick Out Tongue
maar ben benieuwd naar je autootje en hoe die eruit gaat zien!
oh en een sportieve uitvoering van maken wil iedereen wel, alleen het geld is meestal een terughoudende factor, khoop voor je dat jij hier wat meer geluk in hebt ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!