Nieuwe Polo AW

Bryan

Bekend lid
224
132
52
Goedemiddag/Avond,

Ik hoop dat ik dit op de juiste manier doe, Ik bezit sinds Maandag de nieuwe Volkswagen Polo AW, alleen doet mijn app connect hij niet zodra ik op app klik op het scherm blijft die hangen op starting App-connect. De dealer heeft er naar gekeken en zijn er op dit moment nog niet uitgekomen. Ik heb zelf al van alles geprobeerd. Hebben jullie misschien nog tips wat ik kan proberen?
 
Volkswagen  Polo AW GTI,  2.0 200PK 
Even een update, ik heb gezocht naar QR code deze heb ik niet gevonden in het boekje heb ik ook niks kunnen vinden ik denk niet dat ik de module in mijn auto heb. Foto zal ik morgen posten.
 
Volkswagen  Polo AW GTI,  2.0 200PK 
Ik heb een usb kabel gebruikt maar app connect wilt niet eens opstarten zal zo een foto sturen.
Dat is een optie vanuit fabriek, als dat er niet bij besteld is, bij het maken van de auto, dan werkt het niet.
Op m'n Caddy'17 werkt het ook niet, toen gaf VW Dealer aan, dat dit als optie bij aanschaf nieuwe auto is.


"Mijn Volkswagen bedrijfswagen" app op je telefoon, werkt met QR code scannen. Is ook geen standaard optie.
Maar deze werkt op m'n Caddy'17.
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Je bedoeld App Connect, de multimedia? Ik was in de veronderstelling de 'App' van 'Connected', dat is om gegevens van je auto via een app te kunnen bekijken etc. App connect zelf geen ervaring mee, Apple CarPlay werkt daar in tegen alleen met de USB-kabel verbonden, misschien dat je dit even moet proberen en anders vragen aan je dealer.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!