Nieuwe Polo 6C in bestelling

kgroot

Actief lid
145
45
34
Allereerst stel ik me even voor. Ik ben Kevin Groot 28 jaar en verkoper bij VW van Beynum in Gouda. Alles wat met VAG te maken heeft is mijn hobby en vandaar ook mijn andere auto.

Oke oke niet helemaal eerlijk, maar ik heb (als verkoper bij een VW dealer) voor mijn pa een nieuwe Polo in bestelling staan:
De Specs:

Polo 1.2 TSi 90 Comfortline
Blue Silk
Executive pakket
Estrada velgen
Klein lederpakket
Uitlaatsierstuk

Al met al een behoorlijke stap vooruit op zijn huidge 107 :)
 
Laatst bewerkt:
Seat  Ibiza FR  1.8 20VT 
Maar is begonnen met wat verlichting te bestellen.
Alles redelijk compleet nu:
-Interieurverlichting
-Achteruitrijlicht
-Chromen knipperlichtbollen
-Dagrijverlichting

29xvuqf.jpg
 
Seat  Ibiza FR  1.8 20VT 
Welkom Kevin
Altijd handig iemand met vag kennis
Zal je gelijk even een vag vraagje stellen.
Welke merk,type afneembare trekhaak pas op de Polo 6 C R-Line bj 2015
Loop telkens tegen een probleem aan bij het kiezen van een trekhaak. De onder bumper is voorzien van een 3a4cm dikke zwarte rand
 
Volkswagen  Polo 6 C R-Line  1.2 
Kan gewoon een normale afneembare trekhaak onder voor zover ik weet. Nog nooit problemen mee gehad. Bij de dealer kan je hem zo bestellen
 
Seat  Ibiza FR  1.8 20VT 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!