Nieuwe navigatie software beschikbaar voor download

Mijn Discover Media gen2 geüpdatet naar versie november 2015.
Nu navigatiedatabase: 3G0919866M 0521 ECE 2016.
Raar 2016, voor update van november 2015 en je moet Polo model 2014 selecteren.
 
Volkswagen  Polo 6C Edition  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
Zal ik doen, maar het betreft toch alleen nieuwe Maps?
Geen firmware of sofware-update of maakt dit nog iets uit?
Tot nu toe werkt het goed, alleen soms na een rotonde nog drie keer achter elkaar rechts-afslaan heel snel.
Dit zat er volgens mij al in bij 3G0919866H 0430 ECE 2015/16 (mijn originele versie).
Alleen werkt Bluetooth soms niet, maar zal wel aan mirrorlink of car.net of telefoon liggen. Ik verbind met USB, Bluetooth en WiFi met mijn S6 namelijk.
Weet iemand of er ook een software-update beschikbaar is via de dealer ofzo?
Systeeminformatie geeft nu software: 0245 (Discover media gen.2)
 
Volkswagen  Polo 6C Edition  1.0 TSI 95pk 
Zal ik doen, maar het betreft toch alleen nieuwe Maps?
Geen firmware of sofware-update of maakt dit nog iets uit?
Tot nu toe werkt het goed, alleen soms na een rotonde nog drie keer achter elkaar rechts-afslaan heel snel.
Dit zat er volgens mij al in bij 3G0919866H 0430 ECE 2015/16 (mijn originele versie).
Alleen werkt Bluetooth soms niet, maar zal wel aan mirrorlink of car.net of telefoon liggen. Ik verbind met USB, Bluetooth en WiFi met mijn S6 namelijk.
Weet iemand of er ook een software-update beschikbaar is via de dealer ofzo?
Systeeminformatie geeft nu software: 0245 (Discover media gen.2)
Mijne is hardware 04, software 0105.
Iemand bekend of deze door de dealer is te updaten naar een recentere versie?
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand vertellen hoe lang het duurt voor een nieuwe snelweg in de kaarten zit? Ik woon in regio Den Haag en daar is sinds 18 december 2015 de verlengde A4 open tussen Delft en Rotterdam. Maar die staat nog niet in de update van nov2015.

Als ik nu daarvan gebruik maak, raakt mijn systeem helemaal van slag en pakt pas som voorbij de Beneluxtunnel het juiste signaal weer op.
 
Kan iemand vertellen hoe lang het duurt voor een nieuwe snelweg in de kaarten zit? Ik woon in regio Den Haag en daar is sinds 18 december 2015 de verlengde A4 open tussen Delft en Rotterdam. Maar die staat nog niet in de update van nov2015.

Als ik nu daarvan gebruik maak, raakt mijn systeem helemaal van slag en pakt pas som voorbij de Beneluxtunnel het juiste signaal weer op.

Denk dat deze in de volgende update zal zitten
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
Gewoon uit laten staan.
Je geeft zelf al aan dat deze weg pas open is gegaan na november 2015.
Sterker nog wees blij dat deze weg na 16 jaar open is dan kan je ook wel wachten met een nieuwe update hahaha.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!