Voorstellen Nieuwe eigenaar Polo GTI 2024

ATK3

Lid
Beste leden,

Via deze weg wil ik mij graag voorstellen op dit forum.

Onlangs ben ik eigenaar geworden van een Volkswagen Polo GTI uit 2024. De auto is geïmporteerd en momenteel nog in het invoertraject; de papieren liggen inmiddels bij de Belastingdienst. Ik heb mij hier aangemeld omdat ik natuurlijk (bijna) ook een Polo GTI rijd , maar vooral omdat ik het leuk vind om ervaringen van andere eigenaren te lezen en eventueel zelf kennis te delen.

Over de Polo:
Bewust gekozen voor dit model vanwege de fysieke knoppen op het stuur, haptic touch werkt voor mij niet prettig. Daarnaast was het voor mij belangrijk dat de auto is uitgerust met 18inch Faro-velgen, Keyless entry, Beats Audio, een panoramadak en Art Velours bekleding. Het enige wat ontbreekt is het grotere infotainmentscherm, maar eerlijk gezegd vind ik fysieke knoppen prettiger werken dan alles via het scherm.

Gr. Topkas

Bijlagen

• Polo GTI.webp
    Polo GTI.webp
    605.5 KB · Weergaven: 54
  • Polo GTI2.webp
    Polo GTI2.webp
    621.6 KB · Weergaven: 53
  • Polo Interieur.webp
    Polo Interieur.webp
    435.5 KB · Weergaven: 54
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW1 2.0 TSI GTI (2024) 
Welkom op het forum. Hele mooie dikke bak hoor. En van die sliderbediening ben ik het helemaal met je eens. Voor mij ook de reden om niet voor een nieuw type te kijken.

Volkswagen  Polo 
  • Leuk
Waarderingen: ATK3
Bedankt allen :)!

Welkom op het forum. Hele mooie dikke bak hoor. En van die sliderbediening ben ik het helemaal met je eens. Voor mij ook de reden om niet voor een nieuw type te kijken.

Vanaf 2023 zijn de fysieke knoppen op het stuur geleidelijk weer teruggebracht. Je kunt dus ook bij nieuwere Polo's vanaf dat jaar exemplaren vinden zonder sliderbediening. Met andere woorden: je kunt gewoon voor de facelift gaan :cool:

Bedankt allen :)!

Vanaf 2023 zijn de fysieke knoppen op het stuur geleidelijk weer teruggebracht. Je kunt dus ook bij nieuwere Polo's vanaf dat jaar exemplaren vinden zonder sliderbediening. Met andere woorden: je kunt gewoon voor de facelift gaan :cool:
Geld dat ook voor het multimediasysteen?? Dacht bij de 25th edition nog gewoon sliders te zien.
Moet ook eerlijk zeggen dat deze me enorm bevalt en dat een nieuwere niet gelijk betekend dat het ook beter is.

Volkswagen  Polo 
Geld dat ook voor het multimediasysteen?? Dacht bij de 25th edition nog gewoon sliders te zien.
Moet ook eerlijk zeggen dat deze me enorm bevalt en dat een nieuwere niet gelijk betekend dat het ook beter is.
Voor zover ik heb kunnen zien, heeft de 25th Edition inderdaad géén haptic touch knoppen op het stuur, maar gewoon de fysieke knoppen, wat ik zelf ook fijner vind. Wat betreft het multimediasysteem: daar durf ik eerlijk gezegd geen definitief antwoord op te geven. In Nederland werd de 25th Edition Polo GTI standaard geleverd met het grote scherm (Discover Media Pro), waarmee je inderdaad met slidebewegingen dingen kon bedienen. In Duitsland zie ik dat veel 25th Editions niet standaard met dat grote scherm geleverd zijn.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!