Nieuwe BM rijder Update/Foto's

Na nu 1000 km met veel plezier gereden te hebben wil ik jullie ook laten zien hoe Mypolo BM eruit is gaan zien. Het is niet de meest extreme Polo BM maar kan er nu allerdaags mee rijden, het loopt nergens aan en drempels is ook geen probleem. Alleen aan stoepranden en parkeervakken naast elkaar heb ik een hekel :lol:.
 
Volkswagen  Golf VII Variant  2.0 TDI 
ik zie dat je ook je BM voorgrill + mistlamp kappen heb meegespoten
Highline ondergrill
H7 Koplampen? volgens mij wel

ben je niet bang voor lak schade bij de mistkappen? kheb gehoord dat het snel beschadigd ook vanwege steenslag etc
voor de rest ziet de GTI achterbumper er echt dope uit! ik heb alleen een sier uitlaatstuk genomen dat kostte me 80 euro incl montage...compleet andere einddemper vond ik niet echt nodig Stick Out Tongue
 
@KYC Klopt helemaal en inderdaad H7 lampen, aan laten passen door Jela.
Je hebt gelijk met die steenslag maar geldt dit niet altijd, ook voor onze voorbumpers :(
Ik moet wel zeggen dat ik hier bij de spuiterij al extra op aangedrongen heb en voor een extra blanke laag heb gevraagd!
Net als jij heb ik alleen het eindstuk laten aanpassen dit kostte inderdaad € 80,- bij NM parts.
 
Volkswagen  Golf VII Variant  2.0 TDI 
Dank voor het compliment maar ben zeker niet de enige die zijn aan zijn Polo veel aandacht besteed. Of deze nu jong of wat ouder is, iedereen weet van zijn Polo toch een uniek exemplaar te maken en deze dan ook met alle zorgvuldigheid te behandelen.
 
Volkswagen  Golf VII Variant  2.0 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!