Ik kwam het volgende tegen op de website van VW:
[h=1]Polo primeurparade: twee BlueMotions, BlueGT en CrossPolo[/h][h=4]Polo BlueGT: de kracht van cilinderuitschakeling[/h]De nu 150 pk sterke (+10 pk) Polo BlueGT heeft dankzij cilinderuitschakeling ook een ‘tweecilinder-modus’. Mede daardoor komt het normverbruik op 4,8 l/100 km (4,7 met DSG-automaat) en bedraagt de bijtelling slechts 20% bijtelling. Rijplezier is er volop met een topsnelheid van 220 km/h. De BlueGT is te herkennen aan 17-inch lichtmetalen wielen, achterspoiler en – diffuser en een sportief interieur.
Polo primeurparade: twee BlueMotions, BlueGT en CrossPolo
Het lijkt er dus op dat ze BlueGT hebben "getuned" tot 150 PK en 10kmér topspeed er bij. Iemand een idee of we de bestaande Polo BlueGT hier ook naartoe kunnen helpen?
Groeten,
Chris
[h=1]Polo primeurparade: twee BlueMotions, BlueGT en CrossPolo[/h][h=4]Polo BlueGT: de kracht van cilinderuitschakeling[/h]De nu 150 pk sterke (+10 pk) Polo BlueGT heeft dankzij cilinderuitschakeling ook een ‘tweecilinder-modus’. Mede daardoor komt het normverbruik op 4,8 l/100 km (4,7 met DSG-automaat) en bedraagt de bijtelling slechts 20% bijtelling. Rijplezier is er volop met een topsnelheid van 220 km/h. De BlueGT is te herkennen aan 17-inch lichtmetalen wielen, achterspoiler en – diffuser en een sportief interieur.
Polo primeurparade: twee BlueMotions, BlueGT en CrossPolo
Het lijkt er dus op dat ze BlueGT hebben "getuned" tot 150 PK en 10kmér topspeed er bij. Iemand een idee of we de bestaande Polo BlueGT hier ook naartoe kunnen helpen?
Groeten,
Chris