Nieuwe auto radio

Hallo allemaal,

Ben zojuist lid geworden omdat ik een mooie 1.6 TDI aangeschaft heb (uit 2012). Wat tevens mijn allereerste auto is. Hij bevalt nu al ontzettend goed, alleen is het radio systeem beetje karig (RCD210), daarom wil ik hem vervangen.

Ik heb de auto gekocht voor werk en moet veel bellen in de auto, daarnaast wil ik graag navigatie of google maps gebruiken met een nieuwe radio. Als Spotify erop kan zou ook top zijn. Nu ik heb ik wel wat radios gevonden maar heb ik geen idee wat nou beetje kwaliteit is. Ik wil hem graag zelf installeren en hij hoeft geen 800€ te kosten...

Heeft iemand hier ervaring met deze:

En zou ik deze zo plug en play kunnen aansluiten?

Of hebben jullie nog andere tips?

Groeten,

Simon
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk (143 pk gechipt) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!