Polo 6r 1.6 tdi bluemotion met kip kompakt
Polo 6r 1.6 tdi bluemotion met kip kompakt

Henk Peter's Polo

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
1.6 TDI
Kleur
Hot orange metallic
Bouwjaar
2010
Hallo, ik ben Henk Peter. Ik heb vorige week een Polo in Duitsland gekocht en ga die 29 september ophalen.
Het is een 1.6 TDI 90 PK Blue motion in de kleur hot orange metallic. Bouwjaar 2010.
De auto staat nu nog bij de Volkswagendealer in Oldenburg in Duitsland.
Ik hoop hier veel info op te doen en ervaringen uit te wisselen.
De nieuwe Polo.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.6 tdi 90 pk blue motion 
Jazeker: compleet GTI interieur inbouwen met stoelverwarming, trekhaak monteren voor de caravan. Gti grills monteren.
In de middenconsole een olietemperatuurmeter , voltmeter en turbodrukmeter inbouwen. Plannen genoeg dus. Eerst maar eens importeren en op kenteken zetten !!

Dit is mijn 4de auto uit Duitsland, dus wel ervaring met importeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo  1.6 tdi 90 pk blue motion 
  • Leuk
Waarderingen: Dragonzzz
Ik houd jullie op de hoogte: ik heb deze Polo gekocht bij de Volkswagendealer in Oldenburg voor 6400 euro met 160250 km.
De restbpm zal 600 euro bedragen, kosten rdw en kentekenplaten 150 euro, dus totaal 7150 euro.
Ik zal hem met een eendagskenteken gaan ophalen. Ik heb gekozen voor een 1.6 TDI 90 PK Blue Motion om mijn Kip Kompakt caravan ruimschoots te kunnen trekken. Ook de kleur hot orange metallic vind ik mooi. Tegenwoordig weer leverbaar op de Vw UP.
 
Volkswagen  Polo  1.6 tdi 90 pk blue motion 
  • Leuk
Waarderingen: Deleted member 4363
Ja klopt 30000 km per jaar. Ik wil er eigenlijk 5 jaar minimaal in rijden en komt er ook 2ton bij. Ik rijd veel snelweg.
Heb meerdere auto's kocht bij 2 ton en de diesels kunnen aardig wat hebben.
 
Volkswagen  Polo  1.6 tdi 90 pk blue motion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!