Voorstellen Nieuw hier

Hallo, ik ben nieuw hier. Denk dat ik voornamelijk beetje zal gaan meelezen af en toe, ben nog best jong en dus niet mega veel verstand van alles (ook omdat ik mij nooit heel erg in auto's heb verdiept), maar dacht, toch even kennis maken. Heb zeer recent een auto gekregen van m'n vader, en daar ben ik erg blij mee. Het gaat om een Polo 1.0 TSI Life Business 95pk uit de zomer 2022 met weinig kilometers.

Keep going!
 

Bijlagen

  • polo111.jpg
    polo111.jpg
    114.7 KB · Weergaven: 50
  • polo222.jpg
    polo222.jpg
    104.4 KB · Weergaven: 48
  • polo333.jpg
    polo333.jpg
    100.8 KB · Weergaven: 47
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Life Business 2022  1.0 TSI 95pk 
Welkom en veel leesplezier, mooie AW in deze kleur :cool:.
Dank! Ja had altijd gedacht dat ik het type -veilig- zwarte auto zou zijn. Maar toen m’n vader mij verraste en vroeg welke kleur m’n voorkeur heeft pakte die kleur blauw mij gewoon. Vind hem op de een of andere manier passen bij de Polo. Het is mijn eerste auto, mega blij mee
 
Volkswagen  Polo AW Life Business 2022  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!