Nieuw hier jeroenZLD

Hey Hallo allemaal.

Ook ik zal me maar even voorstellen.
Ik ben Jeroen afkomstig uit Zeeland en ben sinds vandaag ook in afwachting van mijn Polo.

Op dit moment rij ik nog rond met een Seat altea uit 2006 welke ik bemachtigd heb via de vakantiekarren actie van autoweek.

Na deze 1.6 benzine in 2 jaar tijd 60.000km rijker gemaakt te hebben wordt het nu echt tijd voor een dieseltje.

De Polo is een rode bluemotion uit 2011 geworden met 75.000km.
Helaas zonder navigatie of orginele radio maar verder met alles wat ik mezelf kan wensen en als extra bonus een kleine pionieer sub in het reservewiel.

Hier kunnen we hopelijk weer een aantal jaar mee vooruit!

De foto's volgen zodra de auto geleverd is over 2 weken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N, HoMi en kawazxr
Iedereen bedankt voor het welkom.

De foto's van de Polo volgen zodra ik hem heb en natuurlijk een leuke shoot gedaan heb.
Tot die tijd alvast een setje plaatjes van een van mijn vorige wagens welke in de zelfde kleur als de Polo geleverd was.

Ik denk niet dat de Polo net zo gaat transformeren maar dat dacht ik van de Ibiza toen ook niet.
Uiteraard zijn er stiekem al wel een aantal plannen ontstaan voor de Polo maar alles op zijn tijd.


 
Volkswagen  Polo 6R  1.2TDI 
Iedereen bedankt voor het welkom.

De foto's van de Polo volgen zodra ik hem heb en natuurlijk een leuke shoot gedaan heb.
Tot die tijd alvast een setje plaatjes van een van mijn vorige wagens welke in de zelfde kleur als de Polo geleverd was.

Ik denk niet dat de Polo net zo gaat transformeren maar dat dacht ik van de Ibiza toen ook niet.
Uiteraard zijn er stiekem al wel een aantal plannen ontstaan voor de Polo maar alles op zijn tijd.



Ik dan de afbeeldingen helaas niet openen, die galerij is niet toegankelijk voor mij.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2-12V OPTIVE 
Ja ik denk dat het geen verkeerde ibiza was. Nu heb ik met de polo nog niet zulke extreme plannen aangezien ik hem subtiel wil houden maar goed You never know

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2TDI 
Afgelopen vrijdag was het dan eindelijk zo ver! De polo is opgehaald. Ik zal van de week nog eens kijken of ik hem een beetje proper kan krijgen en dan zal ik daarna eens wat goede foto's maken.

Inmiddels al wel een flinke to do lijst aan het opstellen.

Dingen die ik de komende tijd graag zou willen:
-de BM logo's verwijderen
-Polo logo van de kont verwijderen
-VW logo's vervangen voor zwarte
-Xenon of LED koplampen
-Dak zwart wrappen
-ramen tinten achter 35% en voor 70%
-zodra er problemen ontstaan met de EGR chippen en meteen de EGR wegschrijven
-setje leukere velgen er onder
-eventueel een kleine verlaging

Kortom de komende tijd weer een zooitje mooie spaardoelen erbij :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2TDI 
  • Leuk
Waarderingen: tonykart en NickD
Eindelijk een paar plaatjes van de Polo geschoten.

Van het weekend de BM logo's en het Polo van de kont verwijderd en de auto eens goed gewassen.



Nu langzaam maar zeker eens gaan kijken wat de volgende plannen worden en hoe ik het ga aanpakkenBig Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2TDI 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow en kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!