Nieuw en gelijk op zoek naar velgen

Hallo mede Polo rijders, sinds een aantal dgn de trotse eigenaar van een zilvergrijze Polo 9N uit 2002, 1.4 16V en highline uitvoering. Er zitten op dit moment 17 inch Audi velgen 225/45/17. Veel te groot en te breed vind ik. Als ik helemaal instuur, looptie ook aan. Op korte termijn eerst winterbandjes en velgen eronder knallen. Echter wil ik na de winter een breedset hebben. Ik zit te denken aan 16 inch met een dikke rand en een schroefset. Echter heb ik al wat rondgekeken maar ben nog niet echt wat tgn gekomen at ik zoek. Heb (nog) niet een specifieke velg in gedachten. Wel dat het een dikke rand moet worden. Jullie tips/suggesties en overige opmerkingen zijn welkom. Overigens vanavond de auto ;laten uitlezen en aankomend weekend laat ik 'm een grote onderhoudsbeurt geven. Ik laat ook gelijk de distr.riem vervangen omdat deze bij de 108.xxx is vervangen. Hij staat nu op de 180.000 en ik weet niet goed wanneer (om de hoeveel) deze vervangen moet worden... Ik zie jullie reacties graag tegemoet. Grtn Hus
 
Inderdaad banden zijn voor (waarschijnlijk) een golf en niet voor een polo. Wat betreft de velgen die je zoekt, brede lippen en static rijden gaan niet echt super samen. Of je moet een beetje van de hellaflush stijl houden haha Stick Out Tongue

Neem contact op met Ruittie van het forum, hij had ook brede velgen onder zijn 9n ;)
 
Heyy fijn om te lezen dat er gereageerd is. Bedankt daarvoor. ja de velgen die er nu onder zitten horen onder een Audi (staat ook een Audi logo op de velgen) En indd zijn ze te breed aangezien ze aanlopen bij het insturen. Ik zal ff kijken of ik Ruittie kan vinden, weet nl nog niet hoe ik die moet zoeken? Ok thnx voor de distr.riem info. Ik laat m nu vervangen en dan weet ik zkr dat t voorlopig goed is :)
 
≥ 8jx17 RH velgen 5x100 - Banden en Velgen - Marktplaats.nl

Dit is ook een mooie set.

Deze set is volgens mij van mij geweest maar ik heb ze door verkocht omdat ze krom waren (lichte slag in alle 4 de velgen) en ik had geen zin om er geld in te gaan steken!

Is een unieke set die niet veel voorkom alleen het is 17 inch maar de waardes zijn perfect als ik mij niet vergis 17" 8j et 35 5x100 echt perfect!

http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Leuk model alleen geen cuprand!
 
Hey Ruittie, kep je links gezien. Ten eerste bedankt daarvoor. Ten tweede zijn die RH's indd wel mooi en lijkt t op ongev wat ik zoek. Liever voor wel een rand maar minder diep dan achter. Die Audi velgen (dichte) zijn indd ook erg dik. Zijn 17 inch en kweet nog niet helemaal of ik dat wil. IN de eerste instantie toch gaan voor eentje met een rand, maar is nooit verkeerd om ideeën op te doen. Hopelijk vinden we nog wat meer. thnx iig.
 
Fijn dan weet ik een beetje wat je zoek als ik wat tegen kom zal ik een link hier posten!


Mischien een idee als je facebook heb het velgen verkoop hoekje te volgen! komt nog wel is een set voorbij.


Xander had ook dikke wielen onder zijn 9n waren porsche cayenne wielen! Kijk in zijn garage even om wat ideeen op te doen!
 
Ok ga ik zeker doen en als je ind wat tgn komt zie ik het graag tegemoet. ben voor 't eerst hier dus kan tips en trucs zoals de garage etc wel gebruiken. PS: check dit niet dagelijks maar wel zoveel mogelijk. Nogmaals bedankt.
 
Ik reageer een beetje weinig want men telefoon is kapot en kijk daar altijd op sites enzo voor wielen dus ik ben volgende week weer zoekende!

maandag of dinsdag een nieuwe telefoon halen dus dan ga ik weer opzoek.!
 
Hallo allen. Eindelijk weer een berichtje van mij. Ik heb de auto inmiddels een grote beurt gegeven (incl. distr.riem & waterpomp) en de ramen laten tinten. Ik heb afgelopen week velgen gevonden die ik zocht. het zijn de Porsche turbo (Replica) geworden. Er zaten winterbanden op die ik aan de bandenboer heb verkocht. Ik heb 205/40/17 besteld. Dat moet volgens ij goed gaan icm een schroefset. Hoop een met jullie mee te kunnen naar een meeting Zijn mensen uit de buurt van Zutphen?

Gtn Hus
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!