NicoTDI :: 2010 Volkswagen Bluemotion

Hmm, auto staat momenteel bij de dealer. Ik had de nieuwe software update er nog niet opzitten + ik wilde even dat hij netjes na gekeken werd. Dit had ik tenslotte nog niet laten doen naar aankoop van de wagen.

Al snel konden ze me vertellen dat de EGR aan het lekken was, bekend probleem natuurlijk. Ik had de auto toevertrouwd aan een vriend van mijn die werkzaam is bij VW. Hij kon me ook vertellen dat hier nog een coulance op zat 70% dealer 30% eigenaar.

Hij heeft die 30% voor mijn weten te drukken.

Nu hopelijk weer even onderhouds vrij rijden...
 
Polo is terug, stiller dan ooit door de update. Gelijk de inspuiting op de 3 cilinders gelijk laten trekken. Deze hadden best veel afwijking.
Nieuwe EGR, tja er veel van merken doe ik niet.

Nu lekker probleemloos verder rijden hoop ik!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!