Nico's Touran

Stofke hebben we ook , is nog paar meterkes overschot van als ik de Polo wou doen Big Grin

DSC_8231-1.jpg
 
Vandaag nog ffkes verder gedaan .
Begonnen met een kader te maken voor de valse bodem op te steunen en de kleppen een plekje geven :



Dan tank en compressor op hun gewenste plaats gezet en al eens een stukje uitgezaagt :



Stukjes uitgezaagt voor de afwerking binnenin :



En om het vlakke in de plaat een beetje te breken een kadertje bovenop de plaat en getest met het glas erop :



Komende dagen nog wat randjes opschuren en dan kan het lapje alcantara erover .
Met tijd ga ik de tank nog laten spuiten en eventueel de zijpanelen ook in alcantara doen .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bas zei:
Dat ziet er keurig uit! Lang mee bezig geweest???

Niet echt , het plan zat al een tijdje in het hoofd dus alles ging snel .
Denk in totaal nu een 4 tal uurtjes .

In die 4 uur is :

Alle platen op maat gesneden
Alles opgeschuurt
Airride opnieuw aangesloten met betere bekabeling
Bekleed .
 
Soedje zei:
Ik heb toen zo'n plaat gemaakt voor mn Civic... alleen ik kon niet iets vinden wat ik in die lengte kon kopen (vanaf mn achterstoelen tot de achterklep).

Ziet er netjes uit!

Mijn mdf plaat was 250 op 125 , die je gewoon in de brico kon kopen .
Heb het meeste zelf daar op maat laten zagen :lol:
 
Vandaag eindelijk eens de tijd gehad om richting de carrossier te bollen achter mijn stukken .
De stootlijstjes waren ze vergeten , dus die zijn voor in de loop van volgende week .
Wat er wel gespoten is zijn de achterlip , motorafdekplaat en vooral voor mij het belangrijkste mijn gril

Voorlopig enkel fotoke van de grill , de rest moetk nog uitpakken :

dsc8262s-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!