Nicolas94 :: 2013 Volkswagen Polo 6R

Welkom! Nette 6R, hoor. Is de middenconsole ook standaard, of heb je die zelf aangepakt? Ziet er in ieder geval erg netjes uit! Je spiegelkappen ook, trouwens Big Grin
Nog meer plannen ermee?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
leuke polo, zie dat er steeds meer belgen op het forum terecht komen, wat alleen maar aangenamer is :grin:
nog plannen? qua middenconsole waar had je aan gedacht? gewoon laten wrappen of dergelijke?
dan qua velgen, ik zag dat je opzoek was naar een ander setje, misschien even vermelden waar je van houdt, oem.... en wat zou je willen neertellen voor een setje misschien dat dat helpt bij het zoeken ;)
 
ah ook een belg ! leuk Big Grin de middenconsole ga ik zo laten , vind die chroom look wel mooi. Verder ja misschien andere velgen
ik was aan het denken aan hoogglans zwarte maar vroeg me af of dit niet wat te zwart zou worden dan... Die zwarte gti's die
iemand hier verkocht vind ik echt prachtig maarja gti velgen op een 70pk zetten hha Big Grin .. is misschien een beetje not done ?
oem of aftermarket maakt mij niet echt uit als ze maar leuk staan he ;p en budget voorlopig nog geen idee dat wordt wachten
tot na mijn vakantiejob ^^
 
Welkom op het forum:)
Zijn die spiegelkappen standaard? Echt wel mooi op de Polo.
Ja tof e. Wij zijn nu al met een paar Belgen hier op het forum;)
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Ja dacht wel dat niet standaard was.
Ja idd van Audi;) Het is wel heel mooi.
Misschien zou dit ook wel mooi zijn op mijn rode Polo;)
Kga keer moeten rondkijken op internet Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
De eerste 'update' is een feit :) Vandaag de ruiten laten tinten en ben zeer tevreden met het resultaat !

Voor:

bTmpHub.jpg


Na:

5NRAI0r.jpg


JBkHG4v.jpg
 
Mooi update en ditto Polo.
Waar heb je het laten doen en (evt de prijs, mag in pm) ?
Hoeveel % heb je ze laten tinten?

Thanks :) Heb het laten doen bij RubensCarFolies in Antwerpen. Echt een aanrader! Slechts €150 (bij andere garages waar ik had gehoord bijna overal €250-300)
en op een uur en een kwartier was het al geklonken, kon er gewoon wachten ter plaatse en kijken hoe hij het deed. Ik heb het donkerste genomen (=5%).
 
is mss inderdaad zeer donker maar daarom zeker niet minder mooi, en dat mattige wat je ziet ruittie is de foto want zijn lak van de auto lijkt ook naar de mattige kant toe te nijging dus is gewoon een slechte kwaliteit qua foto ;) en inderdaad 150 euro is zeker niet duur!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!