nguyen87 :: 2011 Volkswagen Polo Bluemotion 1.2 TDI 6R

Heb er problemen mee net na het uitstappen, dan is het leder inderdaad iets slapper. Verder wil ik nog graag xenon inbouwen vanwege de slechte lichtopbrengst. Alleen zie ik nog geen goede oplossing voor een Bluemotion met H4. Lees hier en daar problemen met warme kabels en/of errors.
 
Wat gisteren bij mijn auto is gebeurd, is mij nog steeds een raadsel. :confused:
Bij aankomst bleek het glas van mijn achterruit in duizend stukjes.

Vandalisme zal het wel niet zijn, het glas is vreemd gebarsten.
Het glas staat bol naar buiten, wat denken jullie?








Vervolgens naar Carglass geweest waar ze tijdelijk een stuk plexiglas gingen plaatsen.




Hier zijn de dakspoiler en zijspoilers verwijderd en schoongemaakt








Het eindresultaat met plexiglas

 
Laatst bewerkt door een moderator:
idd twee hele rare deuken zeg maar, lijkt wel of ze er met de lepels van een heftruck op zijn gereden....
nu weet ik niet of dat een mogelijkheid kan zijn maar het lijkt net of ie aan twee kanten geraakt is.
iig heel lullig en succes ermee..
 
Het gekke is, de auto stond tegen de stoep aan geparkeerd
en daarachter is alleen een smalle voetpad met woningen.

Aan de rechterkant van de auto stond een grote opgehoogde plantenbak,
ik stond als het ware in een hoekje geparkeerd (einde van parkeerplaats).

Er past hier dus geen enkele auto of heftruck achter.
Helaas ook geen camera's in de buurt.
 
kijk het is wel fijn voor je een nieuwe wisser maar ja dan is het nog een raadsel hoe die twee gaten links en rechts in je achterraam komen, het lijkt erop dat er iets gelijktijdig in je raam is geboort.
iig succes met het wisselen van raam
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!