Navigatiekaart op Active Info Display en Discover Media tegelijk mogelijk...

Navigatiekaart op Active Info Display en Discover Media tegelijk mogelijk...
Hardware matig dus, en feitelijk softwarematig dus ook.
Vandaag tot mijn verbazing werkte mijn navigatie op zowel het Active Info Display en het centrale scherm tegelijk! Vraag me niet hoe, volgens mij was de software ergens van slag, toen ik de nieuwe bestemming invoerde werkte het nog maar op een scherm tegelijk.
Maar, het is dus blijkbaar wel hardware technisch mogelijk. Hopelijk maken ze het met een update eens officieel ook mogelijk. Zie foto... (sorry niet scherp)
 

Bijlagen

  • IMG_20190223_192818125.jpg
    IMG_20190223_192818125.jpg
    894 KB · Weergaven: 150
Volkswagen  AW  1.0 TSI 115pk DSG 
Volgens mij is het wel mogelijk tuurlijk, maar denk even na over de minder krachtige versie in de polo die dan opeens 2 schermen aan moet sturen terwijl die nu soms al moeite heeft met 1 scherm... dus nog meer vastlopers gegarandeerd. en wat maakt het uit of je links of rechts kijkt het is beide hetzelfde, laat ze maar met CarPlay komen op het active info display :mrgreen::mrgreen: ik gebruik google maps 100 keer beter dan die vw navi
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik had vandaag precies hetzelfde, op beide schermen tegelijk! Zonder enige hapering heb ik er 110 km mee gereden. Wel degelijk dat de CPU/GPU dit aan kan! Daarna niet meer na kunnen bootsen.
 
Volkswagen  Polo Highline R-line interieur & exterieur  1.0 TSI 115 pk 7-DSG 
  • Leuk
Waarderingen: cj1982
Ik had vandaag precies hetzelfde, op beide schermen tegelijk! Zonder enige hapering heb ik er 110 km mee gereden. Wel degelijk dat de CPU/GPU dit aan kan! Daarna niet meer na kunnen bootsen.
omdat het werkt betekend het niet dat hij het aan kan he... eigenlijk heb je al een vastloper namelijk als het gebeurd.
mijn gti kan ook tot 6800 toeren, gaat ook stuk als ik hem daar de hele tijd op hou, omdat het kan hoeft het nog niet goed te zijn, systeem is gewoon slap en er niet voor gemaakt
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Volgens mij is het wel mogelijk tuurlijk, maar denk even na over de minder krachtige versie in de polo die dan opeens 2 schermen aan moet sturen terwijl die nu soms al moeite heeft met 1 scherm... dus nog meer vastlopers gegarandeerd. en wat maakt het uit of je links of rechts kijkt het is beide hetzelfde, laat ze maar met CarPlay komen op het active info display :mrgreen::mrgreen: ik gebruik google maps 100 keer beter dan die vw navi

Google maps + Flitsmeister zijn altijd op mijn scherm te zien:tongueout:

((jammer dat het niet draadloos kan btw))
 
VW  Polo GTI  2.0 TSI 
Google maps + Flitsmeister zijn altijd op mijn scherm te zien:tongueout:

((jammer dat het niet draadloos kan btw))
Hoe heb je Flitsmeister op je scherm gekregen? Ik heb Google maps Waze en Flitsmeister op mijn mobiel geïnstalleerd, maar zie op Android auto op het scherm alleen Google maps en Waze als selecteerbaar...
 
Volkswagen  AW  1.0 TSI 115pk DSG 
Navigatiekaart op Active Info Display en Discover Media tegelijk heb ik ook heel af en toe ineens.
Maar als je Active Info Display navigatie op fullscreen zet mist er rechts een stukje kaart, alsof er te weinig videogeheugen is. Daarnaast heb ik ook eens gehad dat navigatie op AID bevroren leek terwijl hij op het centrale scherm wel gewoon doorliep.
 
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!