Navigatie update

Mijn navigatie zit op een cd rom. Ik heb de V2 versie voor de RNS 315. Kan ik deze ook updaten?
De software voor de RNS315 is alleen op SD-kaart te krijgen, de nieuwste is:

VW Volkswagen RNS315 Navigations "V5" AZ Europa West auf SD-Karte Neuste Version | eBay

Op Ebay € 159,90 + € 11,90 = € 171,80
Bij de dealer € 199,-


Voor de oudere RNS310 (deze ziet exact hetzelfde eruit als de RNS315) was ooit wel kaartmateriaal op CD te krijgen, maar nu ook niet meer.
De kaarten van beide systemen zijn niet uit te wisselen, dus zorg er wel voor dat je de juiste hebt.
 
Het 'probleem' zit erin dat er een heel ander filesystem gebruikt wordt voor de VW SD-kaart dan wij gewend zijn. Daarom kunnen we die niet zomaar even uitlezen, inpakken en delen.

Ik heb wel eens een image gevonden van de V2 (0031) kaart systemen maar kopieren naar SD (zelfs met een custom OS) lukte niet.
Kortom, illegaal gaat het niet lukken, dus zul je een originele VW SD kaart moeten kopen/lenen/huren.
 
RNS 510? Stick Out Tongue

OiZ5UmD.png
 
Het 'probleem' zit erin dat er een heel ander filesystem gebruikt wordt voor de VW SD-kaart dan wij gewend zijn. Daarom kunnen we die niet zomaar even uitlezen, inpakken en delen.

Ik heb wel eens een image gevonden van de V2 (0031) kaart systemen maar kopieren naar SD (zelfs met een custom OS) lukte niet.
Kortom, illegaal gaat het niet lukken, dus zul je een originele VW SD kaart moeten kopen/lenen/huren.

De sd kaartjes kun je toch maar een keer gebruiken heb ik begrepen of niet?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
V5 is inderdaad een versie die op SD kaart staat. V4 is de laatste zover ik weet op cdrom.
Even rondzoeken op usenet of torrents, meestal genaamd RNS310, V4 2012 Maps oid.
meestal zijn het .cdr (cdrwin) images, ergens op dit forum stond ook hoe je cdrwin 5.5 kon installeren op win7
 
Nissan  GT-R R35  Yamaha R1 2004 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!