Navigatie update VW Polo 6C

Beste Leden,

Ik heb een VW polo uit 2015(6C) met het discover media mib2 systeem.

Ik zie dat de laatste navigatie update inmiddels uit 2022 dateert. Weet iemand van hier wanneer er weer een update komt qua navigatie voor dit systeem?

Ik had VW zelf gebeld maar daar kreeg ik geen zinnig antwoord van.

Ik hoor het graag even!
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
Je kan de kaarten update tool downloaden vanaf de VW website. Dan dien je het SD-kaartje waar de kaarten opstaan uit je auto te halen en in je computer/laptop te steken. Het kan wel wat tijd in beslag nemen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Je kan de kaarten update tool downloaden vanaf de VW website. Dan dien je het SD-kaartje waar de kaarten opstaan uit je auto te halen en in je computer/laptop te steken. Het kan wel wat tijd in beslag nemen.
Wat bedoel je met kaarten update tool? wist niet dat er een apart tool ervoor was.
 
Volkswagen  POLO AW  2.0 TSI GTI 200pk 
Oh sorry ik zie nu dat ik niet heb gereageerd. Ik heb een Discover systeem en gebruikte hiervoor de software "Volkswagen DiscoverCare". Maar ik zie nu dat deze niet meer up to date is en dat ze mij doorsturen naar myVolkswagen. Dus die werkt niet meer.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
ik heb mijn kaarten ondertussen ook terug bijgewerkt naar versie 2024/2025
 

Bijlagen

  • IMG_2605.jpeg
    IMG_2605.jpeg
    1.8 MB · Weergaven: 12
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!