Navigatie actie

Ook mijn kaartje opgehaald! Weer lekker up to date en je krijgt inderdaad gewoon een kaartje mee meer niet.
Wel vreemd dat het dan niet opgestuurd kan worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 69pk Style 
Ik heb de update bij de dealer afgezegd.

De Navigatie is alleen op SD kaart. En ik gebruik mijn huidige SD-kaart als navigatie EN muziek.

Als ik de update neem, dan kan ik mijn muziek niet op de SD kaart zetten omdat de navigatie SD kaart enkel vol zit met de kaarten en je maar heel weinig MB's overhoudt voor je eigen muziek.
ik heb een 16gb kaart in mijn 310 zitten met muziek erbij en heb nog zat geheugen over kan zelfs een muziek cd erin doen want die is vrij.
bij vragen hoor ik het wel
groeten tony
 
Ik begrijp niet wat je precies bedoelt.
laat ik het zo zeggen, ik heb mijn navigatie europa op een 16gb kaartje sd staan en daar staan ook nog muziek albums bij.
normaal heb je navi cd's voor de rns 310 maar die heb ik dus allemaal op 1 sd kaart gezet, dit overzetten van de navigatie op sd kaart gaat echter alleen via de radio en duurt wel eventjes maar dan heb je geen cd's meer nodig en blijft de cd gleuf vrij voor eventueel muziek.
ik hoop dat je het nu begrijpt.
groeten tony
 
daar kun jij wel gelijk in hebben hoor dat je het op een kaartje mee krijgt, ik heb mijn versie laten downloaden.
daarom weet ik niet of je dat op een kaartje mee krijgt van de dealer.
maar wellicht kun jij het ook over zetten op een groter geheugen kaartje.
alleen moet dit allemaal via de radio gedaan worden.
dat gaat niet via de laptop.
dit omdat anders het systeem het niet kan lezen.
groeten tony
 
Tony heeft nog gebruik gemaakt van de CD's die je tot 2012 nog kon kopen. Deze kun je stuk voor stuk op een SD kaartje zetten. Ze waren ook nog "illegaal" verkrijgbaar. Zo heb ik bijvoorbeeld een 2012 Benelux CD voor 10 euro gekocht. Deze heb ik op een SD kaartje gezet, werkte prima. Maar vanaf 2013 zijn is er voor de RNS 310 alleen nog maar een super beveiligd SD kaart te krijgen met West Europa. Conclusie: Tony gebruikt 3 jaar oude kaarten.
 
Ik heb de mijne gereserveerd bij de dealer, dat die tegelijkertijd met de APK word geinstalleerd. Voor 99 euro vind ik t nog wel te doen. Aangezien ik veel internationaal rij, vond ik t wel slim om de laatste versie te hebben haha.
 
Helaas gaat dat niet werken ik heb mijn V7 kaart uitgeleend aan een andere collega die heeft m gekopiereerd op zijn sd kaar maar rns acepteerd m niet helaas Big Grin is te goed beveiligt .
 
vw polo 6r 1.2TDI BM  comfortline  1.2TDI 
Op het moment dat je je SD kaart in een navigatie steekt, is hij gecodeerd aan die navigatie. Even uitlenen, overnemen in een andere/nieuwe auto, gaat hem helaas niet worden.

Het kopieren na V4 (2012) is niet meer gelukt door de codering.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!