Navigatie achteraf inbouwen

14CD8C7F-8713-4234-83E3-66736F8B7AC9.jpeg BE7B24EC-E232-483C-945C-84F091250754.jpeg Beste,

Mijn Polo is onderweg uit Duitsland. (Laat hem importeren) daarin zit geen navigatie in (ander optie pakket als in Nederland) ik ben aan het zoeken geraakt en ik kan een systeem overnemen. Betreft een scherm en een computer met 1 sd slot en dvd speler. Heb ik daar nog meer voor nodig voorbeeld als een kabelset? Of is dat allemaal al voorbereid. En of moet deze dan nog geprogrammeerd worden?

Tips zijn van harte welkom!!!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Zou even foto’s plaatsen van de aansluitingspunten/achterkant! Ben zelf technisch niet heel sterk helaas maar lijkt mij handig :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Ron1977
Of je zet er een navigatie app op.

Probeer eens kufatec voor een kabelnet, want die zal niet standaard erin zitten, of je huidige radio heeft de zelfde aansluitingen, dan zou het wel kunnen werken.

Er heeft eens een member een discover media in zijn 6c gebouwd en dat was echt een drama eerste klas. Je kan ook eens informeren bij vw gerelateerde inbouw stations of dit een beetje te doen is.
 
Helemaal eens met bovenstaande. Het is niet zo simpel als het lijkt helaas. Je mag je dealer lief aan proberen te kijken of die het wil vrij geven voor je auto maar de meeste dealers 99,9% zijn hier niet voor te porren. Ken wel een aantal mensen die hiermee ervaring hebben maar helaas alleen met de mib2(,5) en deze helaas nog niet. Net even voor je informeerd

Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron1977
Helemaal eens met bovenstaande. Het is niet zo simpel als het lijkt helaas. Je mag je dealer lief aan proberen te kijken of die het wil vrij geven voor je auto maar de meeste dealers 99,9% zijn hier niet voor te porren. Ken wel een aantal mensen die hiermee ervaring hebben maar helaas alleen met de mib2(,5) en deze helaas nog niet. Net even voor je informeerd

Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709

Beste,
Hoe en wat ziet een MIB 2.(5) systeem eruit? Is dat wat autopar mee adverteert. Zag ook dat dat autopar vrij kan schakelen. Ook voor een flink bedrag trouwens.
Weten jullie misschien dat er in de wandelgangen een Android systeem op de markt komt?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!