Naast de Polo een fijne diesel...

A41-1.jpg

een A4 TDI 2.7 van 2008...
 
Goedemorgen, mooie A4 avant met een krachtige 6 cilinder als ik mij niet vergis. Tevens herken ik de auto en heb ik daar volgens mij met Eelco (poets maatje) samen aan gepoetst. Een uni zwarte met redelijk wat werk destijds, maar het resultaat was er wel naar. Of vergis ik mij nu?
CrossPolo ziet er goed uit, blijft een aparte verschijning.
 
De A4 is m'n kilometervreter en de Polo is als 2e auto bedoeld. Vandaag op pad geweest met de Polo, maar je komt niks tekort in dit wagentje hoor. Heb de Polo nieuwe motorolie, oliefilter, luchtfilter, interieurfilter gegeven. Een van de bobines vervangen. Alles op de brug even goed bekeken. Serviceinterval gereset, boekje gestempeld, banden op 3 bar. Rijdt super nu! Distributieriem zit er zes jaar op, dus die gaat binnenkort ook vernieuwd worden. Remschijven zijn iets krom, dus setje besteld. Zo'n net gekocht wagentje wil ik graag helemaal tip top in orde brengen. Beginnen met schone lei zeg maar.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!