Naam van onderdeel gezocht

Beste mensen,

Ten eerste ben ik nieuw hier en hoop ik in de toekomst veel gebruik te kunnen maken van dit forum.

Ik heb sinds enkele maanden een Polo 6R (1.2 TSI), maar vandaag kwam ik erachter dat ik aan 1 kant van de buitenkant van de auto een onderdeel mis. Het gaat om dit onderdeel (zie foto), maar dan de andere kant ervan en zit tussen het zijscherm en de motor in om water(?) tegen te houden.

Weet iemand de naam van dit onderdeel en dan het liefst de Duitse benaming, omdat ik deze via ebay Duitsland wil laten komen.

.DSC_0027.jpg

Hartelijk bedankt voor jullie reactie.
 
Je hele ruitrubber is weg. En onderdelen hebben geen naam, maar een nummer. Dat is internationaal ook veel makkelijker.

Gewoon even naar de dealer, kenteken doorgeven en ze zoeken het nummer voor je op.
 
Ik ben net bij de dealer geweest en daar stonden 2 modellen Polo's, namelijk de Bluemotion uitvoering en een TSI Bluemotion. Beide waren nieuw. Bij de gewone Bluemotion zat er inderdaad zo'n raamrubber, maar bij de andere niet. Dit is dus normaal. Het afdekkapje dat ik zoek kost me wel €3,40 Big Grin dus dat gaat helemaal goedkomen.
 
Oké, dus zelfs daar zit nog verschil tussen. Waarom is me volkomen een raadsel. Ik krijg echt het gevoel dat ze de Polo maar in elkaar hebben gezet met onderdelen die ze nog ergens in een hoek van het magazijn hadden liggen. Als dat helemaal opgebruikt is gaan we eens in een andere hoek kijken wat er nog ligt aan onderdelen. :shock:

de rubber lijst bij de voorruit van een bm hoort ook bij het pakket om de lucht weerstand te verminderen zo als bv ook de dichte gril, en spoilers
grt donna
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!