V
Verwijderd lid 195
Omdat ik de laatste tijd nogal veel heb zitten denken aan leuke dingen die je met vinyl zou kunnen doen, heb ik ook een aantal shops gemaakt die ik met jullie wil delen. (Moet ze toch met iemand delen..)
Eerst mijn polo zoals ik hem in gedachte had:
Let hierbij op:
- Logo
- Spiegels
- Dorpel
- Velgen

Naast de streep ontwerpen die al voorbij zijn gekomen op mijn eigen topic heb ik ook nog wat ontwerpen gemaakt door de achterkant. Ik vroeg me af of het mogelijk is om met vinyl de achterkant ongeveer gelijk te maken aan de GTI.
Let hierbij op:
- Zwarte bumper
- Dubbele uitlaat

Dezelfde foto maar toch iets anders:
Let hierbij op:
- Logo, zwart/wit

En een R-line uitlaat
: afschuwelijk naar mijn mening

En een beetje schuiner op de achterkant zien we dit:

Vervolgens ben ik gaan kijken naar een mooie striping, ik heb inmiddels al vinyl in huis liggen. 6m van 80mm dik, en 6m van 10mm dik. Beide zwart hoogglans. (Met de bestickering ga ik aan de slag zodra ik er tijd voor heb!)
Let op:
- Dorpel
- Spiegel
Persoonlijk vind ik sommige dingen zoals de dubbele uitlaat en de 'GTI stijl' bumper hem best aardig staan. Ik vraag me echter af hoe dit in het echt er uit zal zien, een foto is en blijft maar een foto
.
Eerst mijn polo zoals ik hem in gedachte had:
Let hierbij op:
- Logo
- Spiegels
- Dorpel
- Velgen

Naast de streep ontwerpen die al voorbij zijn gekomen op mijn eigen topic heb ik ook nog wat ontwerpen gemaakt door de achterkant. Ik vroeg me af of het mogelijk is om met vinyl de achterkant ongeveer gelijk te maken aan de GTI.
Let hierbij op:
- Zwarte bumper
- Dubbele uitlaat

Dezelfde foto maar toch iets anders:
Let hierbij op:
- Logo, zwart/wit

En een R-line uitlaat

En een beetje schuiner op de achterkant zien we dit:

Vervolgens ben ik gaan kijken naar een mooie striping, ik heb inmiddels al vinyl in huis liggen. 6m van 80mm dik, en 6m van 10mm dik. Beide zwart hoogglans. (Met de bestickering ga ik aan de slag zodra ik er tijd voor heb!)
Let op:
- Dorpel
- Spiegel

Persoonlijk vind ik sommige dingen zoals de dubbele uitlaat en de 'GTI stijl' bumper hem best aardig staan. Ik vraag me echter af hoe dit in het echt er uit zal zien, een foto is en blijft maar een foto