MyPoloCandy's Photoshop hoekkie

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 195
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 195

Omdat ik de laatste tijd nogal veel heb zitten denken aan leuke dingen die je met vinyl zou kunnen doen, heb ik ook een aantal shops gemaakt die ik met jullie wil delen. (Moet ze toch met iemand delen..)

Eerst mijn polo zoals ik hem in gedachte had:

Let hierbij op:
- Logo
- Spiegels
- Dorpel
- Velgen



Naast de streep ontwerpen die al voorbij zijn gekomen op mijn eigen topic heb ik ook nog wat ontwerpen gemaakt door de achterkant. Ik vroeg me af of het mogelijk is om met vinyl de achterkant ongeveer gelijk te maken aan de GTI.

Let hierbij op:
- Zwarte bumper
- Dubbele uitlaat



Dezelfde foto maar toch iets anders:

Let hierbij op:
- Logo, zwart/wit



En een R-line uitlaat Stick Out Tongue : afschuwelijk naar mijn mening



En een beetje schuiner op de achterkant zien we dit:



Vervolgens ben ik gaan kijken naar een mooie striping, ik heb inmiddels al vinyl in huis liggen. 6m van 80mm dik, en 6m van 10mm dik. Beide zwart hoogglans. (Met de bestickering ga ik aan de slag zodra ik er tijd voor heb!)

Let op:
- Dorpel
- Spiegel

dorpelstripmetspiegel-1.jpg


driedubbeldun2xdun1xdik-1.jpg


Persoonlijk vind ik sommige dingen zoals de dubbele uitlaat en de 'GTI stijl' bumper hem best aardig staan. Ik vraag me echter af hoe dit in het echt er uit zal zien, een foto is en blijft maar een foto ;) .
 
dat dorpel vind ik 10x niks...kben het met Johan eens...met die dikke strepen aan de zijkant is wel nice!
Dat R-line uitlaat is dat niet een beetje ABT tuning style? dat ene foto met twee uitlaten gesplitst is dat niet duurder dan bijv standaard 2 naast elkaar? volgens mij moet er dan extra gelast worden of niet? ik vind dat wel wat hebben...die dubbele pijpen naast elkaar zie je wel vaker is niet meer speciaal Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!