Mypolo tourtocht 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
MYPOLO TOERTOCHT 2013
Schrijf je nu in!!

Ja ja, het is zover: de eerste myPolo toertocht komt eraan => 16 Juni 2013!
Dus schrijf hem in je agenda en meld je aan!!!

Om deel te nemen aan de toertocht moet je het volgende doen:
- Stuur een mail naar toertocht2013@hotmail.com met daarin je profielnaam en je e-mailadres.

Start: McDonalds Blokhoeve Nieuwegein / Symfonielaan 1 / 3438 Nieuwegein
Wanneer: 16 Juni 2013
Tijdstip: 13:00 - ?
Locatie: Google Maps

Verder instructies volgen!
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Kun je wat meer details geven over de lengte vd tocht qua KM en evt qua tijd?? En het eindpunt is dat meer naar het noorden oosten zuiden of het westen??? scheelt misschien om mensen over de streep te trekken.:);)
 
Kun je wat meer details geven over de lengte vd tocht qua KM en evt qua tijd?? En het eindpunt is dat meer naar het noorden oosten zuiden of het westen??? scheelt misschien om mensen over de streep te trekken.:);)

Meer details... lengte hebben we over gehad max 100 kilometer. Tijd is moeilijk in te schatten, ligt aan hoe gezellig het is bij tussenstops enz.
Het is overigens niet zomaar een tocht er worden wel dingen gedaan.. maar dit ga ik natuurlijk niet prijsgeven!

DUS GEWOON MEE DOEN!!! Gezelligheid en samen met het lekkere weer maken we er een mooie middag van!
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Het is voor mij lastig te plannen als ik niet weet waar wij naar toe gaan. Max 100 kilometer maar welke richting gaan wij op.

Idd , de meeste moeten al vrij ver rijden om in Nieuwegein te komen, en dan nog eens 100 km te rijden. Misschien een idee om kleine toertocht te maken en dan bijv ergens te eten. Maar op deze manier zal het vrij lastig worden
 
Idd , de meeste moeten al vrij ver rijden om in Nieuwegein te komen, en dan nog eens 100 km te rijden. Misschien een idee om kleine toertocht te maken en dan bijv ergens te eten. Maar op deze manier zal het vrij lastig worden

geen verkeerd idee voor een volgende ;)

Deze tocht is echter al uitgestippeld, dus daar wordt niks meer aan veranderd lijkt me :)
Ikzelf zal er niet bij zijn aangezien de tijd voor mij zeer ongunstig is, is dan een hele drukke, zo niet de drukste periode van mijn studie dit jaar ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik ga toch maar meer prijs geven:

Tocht lengte is 45 kilometer.
Richting het zuiden (NIET OVER SNELWEG)
Meerdere stops waar we wat kunnen eten en drinken enz.

Dus schrijf hem in je agenda en meld je aan!!!

Om deel te nemen aan de toertocht moet je het volgende doen;

-Stuur een mail naar Toertocht2013@hotmail.com
Met daarin je profiel naam en email.
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
als je nou een toch regel van rond de 30km en dat we dan daar even ergens stil staan eten drinke ouwehoeren en dan weer 30km terug en dan daar nog even blijven voor degene die willen en al zijn er mensen die weg gaan bij de eerste 30km dat dat ook gewoon kan!? lijkt mij een beter idee
 
Beste mensen de tocht is al uitgestippeld en deze word dit jaar niet veranderd.
Natuurlijk krijgen jullie de gelegenheid na de tocht om dingen aan te dragen voor volgend jaar.

Tocht lengte is 45 kilometer vanaf McDonalds Blokhoeve Nieuwegein
Richting het zuiden (NIET OVER SNELWEG)
Meerdere stops waar we wat kunnen eten en drinken enz. Dus niet alleen maar rijden!

Dus schrijf hem in je agenda en meld je aan!!!

Om deel te nemen aan de toertocht moet je het volgende doen;

-Stuur een mail naar Toertocht2013@hotmail.com
Met daarin je profiel naam en email.
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Kan je wat meer vertellen
Tocht lengte is 45 kilometer vanaf McDonalds Blokhoeve Nieuwegein
Richting het zuiden (NIET OVER SNELWEG)
Meerdere stops waar we wat kunnen eten en drinken enz. Dus niet alleen maar rijden!

Dus schrijf hem in je agenda en meld je aan!!!

Om deel te nemen aan de toertocht moet je het volgende doen;

-Stuur een mail naar Toertocht2013@hotmail.com
Met daarin je profiel naam en email.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!