MyPolo.nl v3, nieuwe forum preview p5 (of via Facebook)

Re: MyPolo.nl v3 Ideeën gevraagd!

Nou ik ben erg benieuwd en laat mij verassen. Ik zit iedere dag op het forum dus vind het allemaal wel lekker werken nu.

Het enige wat verbeterd kan worden in mijn optiek is het inlogicoon staat tussen de sponsor en overige buttons. Hierdoor selecteer ik vaak verkeerd en moet de cursor eerst weer verplaatst worden.

Succes verder met bouwen.. Big Grin
 
Re: MyPolo.nl v3 Ideeën gevraagd!

Johan heeft het er moeilijk mee vandaag.

computer_crash-1.jpg
 
Re: MyPolo.nl v3 werkzaamheden in volle gang!

Wij hebben besloten om alles wat professioneler te laten ogen, hierbij is de groep donateurs gewijzigd van naam, de mensen die een donatie hebben gedaan om MyPolo online te houden heten vanaf nu "Premium Member"!

Tevens zijn er twee mensen op dit forum die een erg groot aandeel hebben in onze (nieuwe) site, deze mensen willen wij extra bedanken! Deze leden (Ger & Sjakie) zijn vanaf heden "Exclusive Member", we hopen dat jullie dit gebaar kunnen waarderen.

Tevens is het forum dus zoals Maik zei al wat aangepast in indeling, we hopen dat iedereen het (na het wennen) toch wat overzichtelijker vindt dan het was! Tevens zijn alle beschrijvingen van de forums ook even wat aangepast om toch net even wat 'cleaner' en professioneler over te laten komen.

We houden jullie weer op de hoogte bij eventuele veranderingen! Tips zijn altijd welkom!!
 
Re: MyPolo.nl v3 werkzaamheden in volle gang!

Ondanks dat we nog enorm druk zijn met de vormgeving willen wij jullie via facebook een sneak preview geven van de vernieuwde site. Als je dan toch op facebook bent neem ons dan op in jou facebook door gebruik te maken van "vind ik leuk".

Linkje; http://www.facebook.com/#!/pages/MyPolo ... 92?sk=wall
 
Re: MyPolo.nl v3, sneak preview p4 (via Facebook)

V3= vet, vetter, vetst Big Grin
Als tips nog steeds welkom zijn: Natuurlijk weet ik nog niet hoe de volledige layout en/of indeling er uit gaat zien, maar enkel 3 topics als 'laatste forumberichten' lijkt mij weinig.. Dit is toch de hotspot van vragen en mededelingen, dus op gebied van antwoorden en reacties boet je volgens mij veel in.. Nogmaals weet ik niet hoe alles verder vorm krijgt, maar dit is mijn eerste indruk.. ;)

Grtz
 
Re: MyPolo.nl v3, sneak preview p4 (via Facebook)

Johan zei:
uiteraard komen daar weer de 15 laatste forumposts te staan!
Maar goed dat je mee denkt! ;)

Het huidige forum is nog niet gekoppeld aan de nieuwe site waardoor deze post nog niet zichtbaar zijn op de homepage. Om enkele ideeen te delen onder de bouwers (admin's en mod's) posten we op dat forum. Vandaar dat er daar maar 3 topics staan.

Verdere ideeen zijn altijd nog welkom ;) Echter hebben we nog een week dus kan er nog aaridg wat veranderen kwa layout. Voor zover ik weet zijn de meeste van de admins en mod's komen de week vrij dus we gaan nog lekker klussen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!