MyPolo.nl Meet&Greet 4th edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
meetandgreetm-1.jpg
 
En helaas ik moet me ook gaan afmelden deze keer, Zitten hier thuis midden in een verbouwing en zit tot mijn oren in het werk. Heb tijd te kort de laatste weken/maanden op dit moment om alles op tijd klaar te krijgen. Daarom ben ik ook de laatste tijd weinig online op het forum.

Helaas voor mij maar volgende keer beter bij de mogelijke najaarsmeeting.
 
Zie het ook compleet zitten!! Morgen tussen de vlagen door de polo wassen, zondag hopelijk de juweeltjes erop en gaan met die banaan!! :mrgreen:
Btw, zijn er in de buurt van de meet werkzaamhden of een plaats met veel mobiele verkeersborden?? Stick Out Tongue

Grtz
 
ik ben dit keer bij de meet and greet niet van de partij
ik moet mijn broertje helpen met verhuizen die dag...have fun! zijn er trouwens nog mensen met zo'n ventura chip die gaan? ben eigenlijk donders benieuwd hoe nou zo'n Bluemotion met ventura chip rijd...optrekkracht etc...
 
Jongens en meiden natuurlijk...ik vind het heel erg, maar wegens privéomstandigheden (paps in het UMC vanwege herseninfarct) kunnen wij, mijn man en ik, er ook niet bij zijn. Ik had heel graag gewild, maar de omstandigheden zijn nu eenmaal anders. Hopelijk weer snel bij een andere M&G!

Maak maar veel foto's, dan kan ik achter de pc genieten van al het moois! Heel veel plezier morgen!
 
Is er een carwash vlakbij de meet? Big Grin want zeker als het regent/net geregend heeft en ik zoveel km's doe, is mijn achterkant echt niet meer om aan te zien(lang leve zwarte auto's ^^) dus zou hem graag snel even afspuiten dan
 
ik heb ook belsoten om niet te komen. Mijn excuses. De weersvoorspellingen zijn dermate slecht dat ik er niet veel heil in zie.
Heb weinig zin om 170 km enkele rit te rijden om in de regen te staan.
Veel plezier iedereen ne maak veel fotos!
 
Nou zeg. Zijn jullie allemaal van suiker ofzo??? Kijk smorgens even naar de voorspellingen en maak aan de hand daarvan je keuze. Mocht het toch een beetje regenen gaan we toch gezellig bij de mac binnen zitten Big Grin
 
Vind ik ook!!! So what regen, so what polo vuil.. Het is toch geen wedstrijd van properste/droogste polo/kapsel.. Gwn kennismaken met de mensen achter dit geweldige forum waar toch iedereen o zo graag ideeën opdoet om ze daarachter te kunnen showen!! Al is het maar als bedankje voor alle admins en dergelijke die hier een gans jaar voor in de weer zijn (wat n woordspeling :grin:) Ik heb net 3.30u de wagen gewassen en hij heeft exact 10min droog gestaan, mss pas ik ook wel voor morgen..... NOT!!

Grtz
 
Nou zeg. Zijn jullie allemaal van suiker ofzo??? Kijk smorgens even naar de voorspellingen en maak aan de hand daarvan je keuze. Mocht het toch een beetje regenen gaan we toch gezellig bij de mac binnen zitten Big Grin

Hey...niet iedereen over 1 kam scheren...ik heb een geheel andere reden opgegeven, waar ik totaal niets aan kan doen! :cry:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!