MyPolo.nl meet & greet 24 april 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie ? Wat ? Hoelaat ? Morgen ! Door alle drukte is het me beetje ontgaan, en zit toch te denken om even langs te komen, ondanks dat mijn polo de deur uit is !
De Ibiza wassen wordt dan pas morgenochtend, al die bloezem bomen .. :twisted: !!
 
@ gerda, Net zoals vorig jaar bij AC de meern en dan rond de klok van 13.00 uur ;)

@ rest, vandaag de Subaru van Jeffrey en de Polo van Bas gewassen bij en met Jeffrey:)

Result:
[resize=600:2qg7zmwp]http://img839.imageshack.us/img839/4752/picast.jpg[/resize:2qg7zmwp]
 
Ghe ghe, ik heb op de brug mn veren, uitlaatdemper en velgen gepoetst/polished.

De velgen met lopende motor en in de versnelling, hoefde alleen maar het doekje ertegen te houden Big Grin









PS ben niet lui hoor :roll: :mrgreen:

Enne, heb er zin in Big Grin
 
ger zei:
ik heb vandag de auto laten poetsen en boenen van binnen en buiten
2man van 8uur tot 12.30 en de auto ziet er weer goed uit
en ik ben niet moe geworden Big Grin Big Grin Big Grin

groeten ger

Weet je...ik doe dat soort dingen toch liever zelf...ik ben dan nu wel moe, maar wel lekker moe, omdat dit gewoon lekker lichamelijk werk is en een auto schoonmaken vind ik helemaal geen straf.
 
Polootje zei:
ger zei:
ik heb vandag de auto laten poetsen en boenen van binnen en buiten
2man van 8uur tot 12.30 en de auto ziet er weer goed uit
en ik ben niet moe geworden Big Grin Big Grin Big Grin

groeten ger

Weet je...ik doe dat soort dingen toch liever zelf...ik ben dan nu wel moe, maar wel lekker moe, omdat dit gewoon lekker lichamelijk werk is en een auto schoonmaken vind ik helemaal geen straf.

ik doe dit normaal ook zelf maar moest werken ;)
 
Bas zei:
Ghe ghe, ik heb op de brug mn veren, uitlaatdemper en velgen gepoetst/polished.

De velgen met lopende motor en in de versnelling, hoefde alleen maar het doekje ertegen te houden Big Grin
PS ben niet lui hoor :roll: :mrgreen:
Enne, heb er zin in Big Grin

Tja, zo kan het ook natuurlijk en ik mag gewoon op straat prutsen... :( M'n velgen heb ik ook in de wax gezet...de motorkap hebben we zelfs moeten kleien, die was echt ruw... :? Eigenlijk moet de hele wagen echt goed gepolijst worden, maar ja...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!